loading...
طراحان برتر
parham بازدید : 55 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

طراحی باغچه

طراحی باغچه در محیط ویلا یا آپارتمان ها نیتواندی علاوه بر زیبایی چشمگیری که دارد کارایی باغچه را نیز افزایش دهد. طراحی باغچه در سالهای گذشته  اهمیت کمتری داشته اما رفته رفته با اهمیت دیزاین ویلاها و آپارتمان ها این بخش نیز اهمیت بیشتری یافته است. در این بخش به توضیحات و ایده هایی از طراحی باغچه می پردازیم.

طراحی باغچه

ایجاد سطح با ارتفاع متفائت

تغییر در سطح و ارتفاع یکی از ایده های معماری است که در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار گرفته، این طرح می تواند در طراحی باغچه نیز کاربرد داشته باشد.  ایجاد فضاهای با اختلاف سطح و در مواردی سطح های شیبدار میتوانند ایده ای برای زیباسازی و طراحی باغچه باشند .  باید توجه داشت تغییر سطح نباید مانع استفاده و کارایی باغچه باشد. بهتر است اختلاف سطح به شیوه ای باشد که کارایی باغچه را افزایش دهد.

دیوار کشی درون باغچه

دیوار کشی و استفاده از دیوارهای با ارتفاع کم میتواند ایده ای دیگر برای زیباسازی باغچه باشد. دیوارهایی با ارتفاع ده ، بیست و سی سانتی میتواند زیبایی باغچه را بیشتر کند. توجه به این مورد که فضای باغچه بزرگ است یا کوچک، میتواند تصمیم برای ارتفاع دیوار را اسانتر کند. در باغچه های کوچک بهتر است ارتفاع دیوارها را کمتر و در باغچه های بزرگتر ارتفاع را بیشتر انتخاب کنبد.

ایجاد مسیر در باغچه

ایجاد مسیر در باغچه با دو منظور مختلف انجام میشود. اولی دسترسی راحتتر به فضای باغچه است. مسیرها کمک میکنند به راحتی دسترسی به تمام نقاط باغچه را داشته باشید. همچنین مسیرها زیبایی باغچه را افزایش می دهند. این موضوع اهمیت ایجاد مسیذ در باغچه را مشخص می کند.

جدا سازی بر اساس پوشش گیاهان

بخش دیگری که هم کارایی باغچه را افزایش میدهد و هم زیبایی ان را بیشتر میکند. جدا سازی باغچه بر اساس پوشش گیاهی است. به عنوان مثال ممکن است در باغچه خود سه ف چهار و یا چنذین نوع گل مختلف را داشته باشید. اگر هر گل را در یک منطقه از باغچه بکارید و باغچه را به چندین بخش مختلف تقسیم کنید، رنگین کمانی از گلها را در باغچه ایجاد کرده اید. هرچه پوشش ها رنگ های متنوع تری داشته باشند زیبایی بیشتری نیز خواهند داشت. این ایده را میتوانید حتی در باغچه های کوچک نیز انجام دهید. در باغچه های کوچک بهتر است تا تعداد پوشش ها را کمتر کنید و در باغچه های بزرگتر تعداد گیاهان و پوشش های رنگی را افزایش دهید.

نورپردازی در باغچه

نورپردازی میتواند زیبایی باغچه را افزایش دهد، چراغ های با قابلیت کاشت در زمین میتواند بهترین نوع نورپردازی در باغچه باشد. جدا سازی مسیرها با نورپردازی راه دیگری برای بهبود کیفیت در طراحی باغچه است. نصب چراغ در کنار مسیر ها و یا در کنره فضای باغچه زیبایی چنذین برابری را به باغچه خواهد داد.

لینک های مفید دیگر

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید گلدان

طراحی گرین وال

parham بازدید : 55 پنجشنبه 11 فروردین 1401 نظرات (0)

گیاه بخش جدایی ناپذیر زندگی

همانگونه که انسان ها در مناطق گرمسیر و معتدل علاقه به پرورش گل ها و گیاهان داشته اند مردم سرزمین های سرد نیز به رشد این تمایل در خود همت گمارده اند. آنها همواره به مطالعه و بررسی شرایط بقای گیاهان سرزمینی خود و انتقال آنها به محیط زیست خود توجه نموده اند. حتی گاهی برای سازگار نمودن گیاهان مناطق دیگر و ورود آنها به فضای زندگی خود تلاش کرده اند.

حراج گل و گیاه در تهران

حراج گل و گیاه در کرج

گیاه بخش جدایی ناپذیر زندگی هر فردی محسوب می شود. پس در هر منطقه انسان به دنبال یافتن گیاهان مقاوم به شرایط محیطی محل سکونت خود بوده است. این امر در مناطق سردسیر نیز صدق می نماید. او برای یافتن گیاهان مقاوم در برابر سرما دست به آزمون و خطاهای متعددی زده است. در این متن به معرفی تعدادی از گیاهان مقاوم در برابر سرما به شما عزیزان خواهیم پرداخت.

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

گل کوکب: این گیاه زیبا غالبا در اوایل پاییز گل می دهد. همین امر آن را به یک گیاه مقاوم به سرما تبدیل نموده است. کشت این گیاه در شهرهای سردسیر نتایج قابل قبولی همراه خواهد داشت. این گیاه زیبا دارای واریته های گوناگونی می باشد. اما شاید بتوان از کوکب های غول پیکر به عنوان زیباترین نمونه های این گیاهان نام برد.

خرید گل آپارتمانی

بگونیا: این گیاه زیبا برای رشد وابسته به نور مستقیم خورشید نمی باشد. معمولا بگونیای زمستانی در شرایط سرد قادر به گلدهی می باشد. شاید بتوان گفت بگونیا یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما است. این گیاه با گل های زیبا و طناز خود همواره مورد پسند اغلب انسان ها بوده است.

ارکیده سیمبیدیوم: گلدهی در فصل زمستان و بهار آن را به یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما تبدیل نموده است. زیبایی خوشه های رنگارنگ گل ها و طول عمر نسبتا طولانی این گل ها سبب محبوبیت این گیاه در بین سایر گیاهان مقاوم در برابر سرما گردیده است. کشت هر یک از این گیاهان به زیبایی محیط زیست ما و انتقال حس طراوت در آن کمک خواهد نمود.

parham بازدید : 71 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

بیمه عمر ایران مان و مزایای آن

بیمه ععمر ایران و بویژه بیمه عمر ایران مان یکی از منعطف ترین انواع بیمه است. در این بیمه مقدار حق بیمه می‌تواند توسط بیمه گذار تعیین گردد. از همین رو بر منعطف بودن این نوع از بیمه تاکید می‌شود. همچنین امکان استفاده های متفاوتی از این بیمه امکان پذیر ایت که میتواند توسط بیمه گذار تعیین گردد. پس از دو جهت هم حق بیمه و هم استفاده از بیمه بیمه گذار میتواند مطابق با شرایط تعیین کننده باشد.

بیمه عمر ایران مان دارای مزایای متعددی است که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

  1. نداشتن محدودیت سنی ، این بیمه برای افراد از بدو تولد صادر خواهد شد.
  2. پرداخت حداکثر تا 35 درصد حق بیمه سالانه در صورت فوت به بازماندگان که در قرارداد بیمه ذکر شده باشند
  3. پرداخت تا حداکثر صد و چهل برابر حق بیمه سالیانه در صورت فوت بیمه شده بر اثر حادثه
  4. پرداخت سرمایه فوت در صورت ایجاد حادثه و ازکارافتادگی دائم بیمه گذار، تا صد در صد سرمایه فوت
  5. پرداخت بخشی از بیمه فوت برای حادثه های مشمول بیمه حوادث
  6. امکان ایجاد معافیت پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد در صورت از کار افتادگی دائم بیمه گذار
  7. پرداخت مبلغ سالانه در صورت داز کار افتادگی کامل بیمه گذار
  8. پوشش فوت برای بیمه گذار
  9. پرداخت یک چهارم سرمایه فوت به خود بیمه گذار در صورتی که در آخرین سال حیات خود باشند

همانطور که مشخص است بیمه عمر ایران مان یک بیمه با طراحی مناسب برای سرمایه گذاری است. در این بیمه علاوه بر پوشش های بیمه عمر به مسئله سرمایه گذاری نیز توجه شده است. شرکت بیمه ایران نیز در توضیحات این بیمه به دو مورد سرمایه گذاری و همچنین منعططف بودن این بیمه تاکید میکند. دریافت وام و دریافت مبالغ مختلف با توجه به نوع قرارداد بیمه عمر ایرتن مان تعیین می‌گردد. باید توجه داشت که به دلیل منعطف بودن باید توجه بیشتری به نوع قرارداد داشت. چرا که بسیاری از موارد بر اساس قراداد نوشته شده در بیمه نامه تعیین می‌گردد.

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران مان

parham بازدید : 57 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

سئو سایت

تمام افرادی که یک وب سایت را برای خود یا کسب و کار خود طراحی میکنند تمایل دارند تا در فضای آنلاین دیده شوند تعداد مخاطبان خود را گسترش دهند. اما در روزهای اول بعد از تاسیس سایت متوجه میشوند که داشتن وب سایت با داشتن مخاطب دو مسئله متفاوت است. برای جذب مخاطب، جذب مشتری و همچنین افزایش کاربران باید برای سایت خود تبلیغات کنید. یکی از این شیوه های تبلیغاتی سئو سایت است.

سئو سایت چیست

سئو سایت به فرآیندی گفته میشود که در آن وب سایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی میشود. وب سایت رتبه بالاتری را کسب میکند و در نتیجه تعداد مخاطبان گسترش پیدا میکنند. سئو سایت میتواند بسیاری از کسب و کارها را متحول کند.

موتورهای جستجوی با بالاترین بازده کدامند

در ایران موتور جستجوی گوگل بالاترین رتبه در سرچ کلمات را دارد و در جایگاه بعدی موتور جستجوی یاهو و بینگ هستند اما تعداد سرچ در گوگل با سایر موتورهای جستجو به قدری متفاوت است که بسیاری از افراد از تعداد کم دیگر موتورهای جستجو صرفه نظر میکنند.

سئو برای چه سایتهایی مناسب است؟

سئو میتواند سایت را با هر محتوایی و با هر عنوانی رشد دهد. این رشد از نظر تعداد مخاطبان و مراجعه به وب سهیت است. هر چه سئو سایت قویتر باشد رتبه سایت بالاتر و کاربران بیشتری شما را مشاهده خواهند کرد. در سالهای اخیر سئو و استفاده از آن در بین سایت های ایرانی بسیار فعال شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

سئو اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن ها در صورتی که محتوای قابل انتشار در اینترنت داشته باشند میتوانند سئو شوند. در واقع اپلیکیشن باید بخشی از محتوای خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران بگذارد تا بتواند از سئو استفاده کند. موتورهای جستجو هر محتوایی را که در بستر اینترنت قابل دسترس باشد جستجو و بررسی مینمایند.

 

سئو سایت

خرید سایت آماده

اپلیکیشن آماده

خرید اپلیکیشن آماده

parham بازدید : 54 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج یا هر شهر دیگری نیاز به ویژگیهایی دارد که باید به آنها توجه کرد. در این نوشته توضیحاتی در رابطه با طراحی سایت و ویژگیهای سایت خواهیم داد. در صورتی که در انتخاب و طراحی سایت مردد هستید این نوشته میتواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع سایت با کارایی های مختلف

وب سایت ها میتوانند کارایی مختلفی را داشته باشند اما به صورت کلی چند بخش مهم در وب سایتها است که در دسته بندی نقشی مهم دارد.

1.سایت برای ایجاد محتوا

این نوع از سایت ها جهت ارائه محتوا طراحی میشوند. هر نوع محتوای نوشتاری یا گرافیکی در این وب سایتها قابل ارائه است. این وب سایتها میتوانند اطلاعات یک شرکت را در فضای آنلاین نمایش دهند یا اخبار روز را به کاربران خود ارائه دهند. این که چه نوع محتوایی در این سایت ها ارائه شود نیاز به تغییرات جزئی خواهد داشت اما به صورت کلی هر نیاز انتشار محتوا با این نوع از سایت ها مرتفع میشودّ

2.سایت برای فروش محصولات فیزیکی

 

این نوع از وب سایت ها با نام وب سایت فروشگاهی شناخته میشوند. در این نوع وب سایت ها که معروفترین آنها سایت دیجی کالا است ارائه محصولات فیزیکی انجام میشود. امکان انتخاب، امکان فیلترینگ محصول، امکان خرید و پرداخت آنلاین در تمامی این سایت ها وجود دارد. سایت های فروشگاهی تکنولوژی قویتری نسبت به سایت های محتوایی دارند و همچنین پردازش در این سایتها بسیار بالا است. طراحی سایت در کرج

3.سایت برای فروش محصولات دیجیتالی

این سایت ها نیز نوعی سایت فروشگاهی محسوب میشوند با تفاوت اینکه محصولات در این سایت ها دیجیتالی هستند، محصولاتی مثل کتاب های دیجیتالی، فایل های آموزشی، فیلم یا هر نوع مولتی مدییا دیگر است. سایت های فروش محصولات دیجیتالی در این سایت ها به صورت اتوماتیک انجام میشود.

4.سایت برای ارائه خدمات

این سایت ها مناسب برای ارائه انواع خدمات هستند، مشتریان خدمات مورد نیاز خود را در این سایت ها ثبت و بعد از مدتی این خدمات را دریافت میکنند.

 

5 سایت برای کنترل و ارتباط گسترده

این نوع سایت ها پردازش های بسیار بالایی دارند و میتوانند برای کنترل بسیاری از موارد مورد استفاده قرار بگیرند. پرتال های شرکتی و مدیریت کارکنان از این دسته از سایت ها محسوب میشوند.

طراحی سایت در کرج

سئو سایت

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت 

parham بازدید : 59 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی مشاور املاک

تمامی مشاوران املاک معتبر در دنیا با ثبت آگهی مشاور املاک خود در وب سایت های خاص، به جذب مشتری می پردازند. زیرا در دنیای امروز استفاده از تکنولوژی دسترسی تمام مردم را به نیازمندی هایشان آسان نموده است. یکی از این نیازمندی ها، اجاره، رهن و یا خرید مسکنی برای سکونت است. 

 

آگهی مشاور املاک؛ اولین راهکار برای تهیه مسکن

 

شاید بهتر است بیان نماییم که اولین و بهترین راهکاری که می تواند ما را در خرید ملک یا مسکن مورد نظرمان یاری کند، مراجعه به آگهی مشاور املاک است. زیرا از این طریق می توانیم با سرعت بیشتری به ملک مورد پسند خود دست یابیم. تنها با صرف چند دقیقه زمان برای مطالعه نمونه های ارائه شدن مسکن در آگهی. 

امروزه در دورانی که سلطه تکنولوژی و استفاده از گوشی های هوشمند را به خوبی شاهد هستیم، دیگر دسترسی به متن آگهی مشاور املاک کار چندان دشواری نیست. زیرا بهترین مشاوران املاک در کشور و جهان، برای سهولت دسترسی مشتری به آگهی های مسکن، اقدام به ارائه متن آگهی خود در وب سایت های معتبر نموده اند. می توانید تنها با صرف چند دقیقه زمان، به بهترین ملک مورد نظر خود دست یابید. 

آگهی مشاور املاک

 آگهی مشاور املاک

ویژگی های یک آگهی مشاور املاک عالی چیست؟

بدون شک برای این که قادر باشیم مشتری را با قدرت بالاتری به سمت آگهی های ارائه شده در وب سایت جذب کنیم، باید چند ویژگی خاص را مد نظر قرار دهیم. اولین و شاید مهمترین ویژگی یک آگهی مشاور املاک مناسب، ارائه روش های دسترسی به مشاور املاک است. 

پس لازم است حتما در متن اگهی روش های دسترسی به مشاور املاک قید گردد. ادرس یا شماره تلفن و .. که برای هر مشتری و کاربری لازم و ضروری است. از سوی دیگر یک آگهی مشاور املاک باید تمامی جزئیات مهم املاک خود را در اختیار کاربر قرار دهد. 

مثلا تا زمانی که کاربر در مورد متراژ ملک ارائه شده برای فروش اطلاعاتی نداشته باشد، قادر نخواهد بود تصمیم مناسبی اتخاذ کند. زیرا در این مقوله کسب جزئی ترین اطلاعات نیز مهمترین اطلاعات برای مشتری به شمار می رود. از سوی دیگر متن آگهی مشاور املاک باید به گونه ای درج گردید که به مشتری اطمینان و اعتماد بالایی دهد. تا مشتری بدون هیچ ترس و نگرانی از روند قانونی قرارداد، به مشاور املاک مراجعه نماید. 

 

 لینک های مفید:

معاوضه باغ ویلا با آپارتمان

معاوضه ملک تجاری با مسکونی

معاوضه ملک با مغازه

معاوضه اپارتمان با کلنگی

معاوضه زمین با آپارتمان

 

parham بازدید : 61 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

آگهی ملک رایگان

 

چگونه می توانیم آگهی ملک رایگان ثبت کنیم؟ در گذشته افرادی که قصد داشتند ملک خود را به فروش برسانند یا رهن بدهند به آژانس مسکن مراجعه کرده و نسبت به ثبت آگهی ملک خود اقدام می کردند. اما با گذشت زمان و زیاد شدن مشغله افراد بیشتر به دنبال راهی هستند که بدون اتلاف وقت بتوانند آگهی خود را به ثبت برسانند.

 

 

همه چیز درباره آگهی ملک رایگان

آگهی ملک رایگان 

آگهی

چگونه می توانیم آگهی ملک رایگان ثبت کنیم؟ در گذشته افرادی که قصد داشتند ملک خود را به فروش برسانند یا رهن بدهند به آژانس مسکن مراجعه کرده و نسبت به ثبت آگهی ملک خود اقدام می کردند. اما با گذشت زمان و زیاد شدن مشغله افراد بیشتر به دنبال راهی هستند که بدون اتلاف وقت بتوانند آگهی خود را به ثبت برسانند.

با پیشرفت دنیای دیجیتال وب سایت ها و اپلیکیشن هایی به وجود آمدند که امکان ثبت آگهی رایگان ملک را برای افراد جامعه فراهم کرده اند. با استفاده از این امکانات افرادی که قصد فروش یا اجاره ملک خود را دارند آگهی مورد نظرشان را به ثبت رسانده و متقاضیان نیز بعد از ثبت این آگهی ها به آسانی می توانند متناسب با بودجه و نیازهای خود ملک مورد نظرشان را خریداری یا اجاره کنند.

 

چگونه آگهی ملک رایگان ثبت کنیم

 

برای ثبت آگهی ملک رایگان لازم است بهترین ساین های جستجوی املاک را پیدا کنید. همان طور که قبلا اشاره کردیم کاربران فعال در زمینه املاک علاقه مند هستند که به صورت آنلاین فعالیت های خود را انجام دهند. به دنبال اپلیکیشن یا وبسایتی باشید که به شکل تخصصی در زمینه ی ملک فعالیت کند.

یکی از معروف ترین سایت های ثبت آگهی ملک رایگان هومینگ است این سایت بیشتر شهرهای ایران را تحت پوشش قرار می دهد. کاربران می توانند با استفاده از این سیستم به راحتی در زمینه ثبت آگهی ملک رایگان که شامل خرید و فروش و اجاره ملک است از خدمات فوق العاده ی آن بهره مند شوند. یکی از دلایل محبوبیت این سایت در بین کاربران تخصصی بودن آن در رابطه با املاک و مستغلات است. با استفاده از امکانات این سایت می توانید ملک خود را به راحتی اجاره یا به فروش برسانید همه ی خدماتی که در این سایت انجام می شود کاملا رایگان است و برای کاربران هزینه ای در بر نخواهد داشت.از دیگر مزایایی استفاده از هومینگ این است که با تماس تلفنی می توانید آگهی ملک رایگان ثبت کنید، همچنین می توانید از کارشناسان بخواهید برای ثبت حضوری املاک خود دعوت به عمل آورید.

البته لازم به ذکر است که سایت های دیگری هم در این زمینه وجود دارند که برخی از آن ها دلتا، آی هوم، شابش، کیلید و غیره نام دارند.

 

لینک های مفید:

معاوضه باغ ویلا با آپارتمان

معاوضه ملک تجاری با مسکونی

معاوضه ملک با مغازه

معاوضه اپارتمان با کلنگی

معاوضه زمین با آپارتمان

parham بازدید : 61 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی ملک رایگان

مطمئنا همه ی افراد یکبار در زندگی با مسائل خرید و فروش ملک روبرو خواهند شد، اولین مسئله ای که برای این افراد حائز اهمیت است آگهی ملک رایگان است. قصد داریم به شکل اختصار سایت های آگهی ملک رایگان را معرفی کنیم.

 

 

 

آگهی ملک رایگان چیست

آگهی ملک رایگان 

 

آگهی

مطمئنا همه ی افراد یکبار در زندگی با مسائل خرید و فروش ملک روبرو خواهند شد، اولین مسئله ای که برای این افراد حائز اهمیت است آگهی ملک رایگان است. قصد داریم به شکل اختصار سایت های آگهی ملک رایگان را معرفی کنیم.

 

بهترین سایت آگهی ملک رایگان

 

در حال حاضر یافتن یک ملک یا مسکن ایده آل با گذشته تفاوت دارد و از حالت سنتی خارج شده است در حال حاضر کاربران این توانایی را دارند که خرید و فروش مسکن و ملک را به شکل دیجیتال انجام دهند. وب سایت هایی در این زمینه وجود دارند که امکان آگهی ملک رایگان را به افراد می دهند. این سایت ها به عنوان واسطه برای افراد عمل خواهد کرد.

 

 

 

شما برای ثبت آگهی ملک رایگان می توانید به سایت ملکانا مراجعه کرده و آگهی خود را ثبت کنید. این سایت را می توانیم بهترین سایت املاک ایران نامگذاری کنیم. علت این امر این است که سایت فوق با توجه به رنکینگ الکسا بهترین سایت خرید و فروش ملک را در ایران به شمار می رود. شما می توانید از امکانات زیادی در این سایت بهره مند شوید مانند دسته بندی املاک، دسته بندی جستچوی املاک، دسته بندی قیمت و کمیسیون و غیره استفاده کنید.

از دیگر سایت هایی که به کاربران امکان ثبت آگهی رایگان ملک را می دهد سایت خانه ی من یا آی هوم است که بیشترین افراد مراجعه کننده به این سایت آلمان، سوئد، ایالات متحده و ایران را دارد.

در ادامه می توانید برای ثبت آگهی رایگان ملک به سایت هومینگ مراجعه کنید. طبق آمار و گزارشات این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های املاک ایران است که در 30 شهر کشور دارای نمایندگی است. این سایت با پشتیبانی Netap” قادر است که آگهی ملک به شکل رایگان را به ثبت برسانند. برای ثبت آگهی ملک رایگان می توانید از اپلیکیشن های مخصوص اندروید و آیفون استفاده کنند.

از دیگر سایت های مخصوص ثبت آگهی ملک رایگان می توانیم به کیلید، شابش، مانشین، سابا و دلتا اشاره کرد که دلتا به عنوان بهترین و موفق ترین سایت املاک به شمار می رود و امکان اجاره ی ملک را به افراد خارجی می دهد.

 

لینک های مفید:

معاوضه زمین با آپارتمان

معاوضه ملک با مغازه در تهران

معاوضه مغازه با آپارتمان

معاوضه باغ با آپارتمان

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

معاوضه ویلا شمال با مغازه

parham بازدید : 57 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

ثبت آگهی رایگان املاک

ثبت آگهی رایگان املاک اگر زیر نظر بهترین مشاوران املاک صورت پذیرد، مسلما می تواند بازخورد بهتری داشته باشد. افرادی که در زمینه املاک اطلاعات دقیقی دارند، در حین ثبت آگهی اطلاعات واقعی به مشتری عرضه می کنند. در حالی که هر اطلاعات غیر واقعی می تواند مشتری بیشتری را از خرید بازدارد. 

 

ثبت آگهی رایگان املاک با مشاوره مناسب

 

اصولا مراجعه به بنگاه های مشاور املاک در زمینه خرید و فروش یا اجاره ملک می تواند به انتخاب درست شما کمک بسیار زیادی نماید. از این رو حتما به این مسئله توجه داشته باشید. که پیش از بررسی و ثبت آگهی رایگان املاک، از یک متخصص در زمینه املاک مشورت دریافت نمایید. 

وضعیت بازار به گونه ای است که هر روز قیمت مسکن در معاملات ملکی تغییر می کند. ممکن است حتی در برهه های خاصی معاملات ملکی دچار رکود شوند. که این امر بیشتر به علت غیر منطقی بودن قیمت املاکی است که در ثبت آگهی رایگان املاک درج می شود. 

فروشندگان بسیار زیادی هستند که با درج قیمت های غیر واقعی در متن اگهی های املاک خود، رکود در بازار را ایجاد شده اند. زیرا این تورم قیمتی به صورت صعودی از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود، و همین مسئله بازار معاملات املاک را به رکود می کشاند. 

ثبت آگهی رایگان املاک

 ثبت آگهی رایگان املاک

ثبت آگهی رایگان املاک برای جذب مشتری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بدون شک واقع نگری در درج اطلاعات و قیمت ملک می تواند مشتری بیشتری را به سمت شما جذب کند. درست است که هر فروشنده ای به دنبال کسب سود بالاتر است، اما این مسئله نباید دلیلی بر افزایش قیمت و استفاده از قیمت های غیر واقعی در متن اگهی فروش باشد. 

اگر در زمان ثبت آگهی رایگان املاک از قیمت ملک خود مطلع باشید، و آن را در اختیار مشتری قرار دهید، نه تنها می توانید ملک خود را با سرعت بیشتری به فروش برسانید، بلکه می توانید سود بالایی نیز به دست آورید. 

اگر وقت ندارید خودتان برای فروش ملکتان اقدام نمایید، می توانید ثبت آگهی رایگان املاک خود را در وب سایت یکی از بنگاه های مشاور املاک انجام دهید. این مسئله به شما کمک می کند تا زمانتان را صرف مشتری های غیر واقعی ننمایید. 

زیرا چانه زنی و پاسخ به تلفن های وقت و بی وقت این دست مشتری ها را به مشاور املاک حرفه ای می سپارید، و در نهایت ایشان مشتری مورد تایید را برای خرید ملک به شمار معرفی خواهد نمود. 

لینک های مفید:

معاوضه زمین با آپارتمان

معاوضه ملک با مغازه در تهران

معاوضه مغازه با آپارتمان

معاوضه باغ با آپارتمان

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

معاوضه ویلا شمال با مغازه

parham بازدید : 60 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

ثبت آگهی رایگان ملک

ثبت آگهی رایگان ملک از ظریق روش های جدید دنیای تکنولوژی سرعت یافتن مشتری برای املاک را افزایش داده است. بسیاری از بنگاه های مشاور املاک از این طریق مشتری های مناسبی را به دست آورده اند. مشتری هایی از سراسر ایران. زیرا ممکن است فردی در دور ترین نقطه ایران قصد خرید ویلایی در شمال ایران داشته باشد. 

 

ثبت آگهی رایگان ملک از طریق روش های جدید

 

تکنولوژی روز دنیا هر روز در حال پیشرفت است. انقدر سرعت پیشرفت ابزار های هوشمند بالاست که انسان ها قادر نیستند همیشه خودشان را با این تجهیزات هوشمند منطبق نمایند. امروزه حتی ثبت آگهی رایگان ملک از طریق نرم افزار ها و اپلیکیشن های مختلف نیز آسان شده است. 

دیگر انسان ها زمان خود را صرف روش های سنتی تبلیغات نمی کنند. به جای این که به دفاتر روزنامه های کثیر الانتشار مراجعه نمایند، تا بتوانند اقدام به ثبت آگهی رایگان ملک خود نمایند، تنها با چند دقیقا صرف زمان در منزل، به راحتی و بدون صرف هیچ هزینه ای، آگهی خود را به ثبت میرسانند. 

ثبت آگهی رایگان ملک

 ثبت آگهی رایگان ملک

نحوه ثبت آگهی رایگان ملک به روش های مدرن 

برای این که بتوانید آگهی مناسبی را برای ملک خود به ثبت برسانید، کافیست اطلاعات دقیقی در مورد ملک مورد نظرتان در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی منتظر نمایید. امروزه مردم از اپلیکیشن های مختلفی استفاده می کنند. برای این که بتوانند از اخبار روز دنیا مطلع شوند، از روش های مدرن و کم هزینه بهره مند می شوند. 

به سادگی می تواند در این اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی معروف اقدام به ثبت آگهی رایگان ملک نمود. کافیست یک تصویر با کیفیت در ابعاد خاص از ملک خود داشته باشید. با به اشتراک گذاری تصویر مناسب ملک، مشتری به سمت آگهی جذب می شود. 

نکته دیگری که استفاده از این روش های مدرن برای تبلیغات و ثبت آگهی رایگان ملک دارد، سرعت انتشار آن در دنیاست. تنها یک هفته زمان نیاز است تا هزاران نفر آگهی رایگان ملک را مشاهده نمایند. در این مدت ممکن است شما مشتری خود را یافته و حتی اقدام به معامله ملک نیز نموده باشید. 

اما همچنان آگهی شما در معرض دید عموم بوده و افراد بیشتری برای صحبت با شما در تلاش برای برقراری ارتباط خواهند بود. این روش های مدرن سرعت انجام معاملات را نیز افزایش داده اند. 

لینک های مفید:

معاوضه زمین با آپارتمان

معاوضه ملک با مغازه در تهران

معاوضه مغازه با آپارتمان

معاوضه باغ با آپارتمان

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

معاوضه ویلا شمال با مغازه

parham بازدید : 36 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (1)

 

معاوضه زمین با خودرو

یکی از  دغدغه های فکری اکثریت افرادی که به معاوضه روی می آورند روش معاوضه زمین با خودرو است اما آنها دقیقا نمی دانند که کدام یک از طرفین سود می کند؟ به هر جهت، ملک و زمین ارزش و بهای خود را دارند و خودرو نیز در کنار ارزش هایی که دارد یک اولویت ابتدایی برای معاوضه با زمین نیست اما گزینه مطلوبی خواهد بود. با اینکه هر دارایی ارزش های خاص خود  را دارد اما تغییرات و نوسانات بازار این دغدغه فکری را در ذهن هر یک از طرفین رشد می دهد که آیا ضرر انجام این معاوضه بیشتر از حالت فروش عادی زمین و یا خودرو است؟ یا خیر!

 معاوضه زمین با خودرو

معاوضه زمین با خودرو

در معاوضه زمین با خودرو، سود در کدام است؟

خیلی از بنگاه داران و فعالان این حوزه نظرات مختلفی دارند. با توجه به اینکه معاوضه زمین با خودرو های وارداتی بورس صورت می گیرد پس اولویت ها کمی حساس تر و مهمتر خواهد بود. اکثریت افرادی که در این حوزه فعال هستند ادعا می کنند که سوددهی بازار مسکن با بازار خرید و فروش خودرو بسیار متفاوت است و بنابراین سوددهی در این بین ممکن است دچار اختلال یا تفاوت های فاحشی باشد. از این رو اگر قصد معاوضه زمین با خودرو را دارید بهتر است تمامی جنبه ها را در نظر بگیرید.

اهمیت شرایط بازار در معاوضه

یکی از جنبه های مهم معاوضه خودرو با زمین این است که بالا رفتن سن و مدت استفاده از خودرو ارزش آن را کم خواهد کرد. اگر قصد انجام این نوع معاوضه را دارید ابتدا بهتر است نرخ ارز را بررسی کنید و در صورت صعودی بودن به سراغ این روش بروید، که در برهه های زمانی مختلف متفاوت است.

به طور کلی و طی یک جمع بندی ساده می توان به سوددهی بیشتری از بازار مسکن و معاوضه زمین با خودرو دریافت کرد و این موضوع بسته به شرایط کنونی خرید و فروش هریک از این دو مورد می تواند متفاوت باشد.

آگهی املاک قزوین

آگهی املاک قم

آگهی املاک کردستان

آگهی املاک کرمان

آگهی املاک کرمانشاه

parham بازدید : 33 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش ویلا در شمال

آگهی فروش ویلا در شمال اولین قدم برای انتخاب آگاهانه ویلا و خرید هوشمندانه ملک در شمال کشور است. زیرا در آگهی های فروش علاوه بر نمایش نمای زیبایی از ساختمان، تمامی مشخصات آن نیز درج شده است. از این رو مشتری برای خرید می تواند همه جوانب را سنجیده و بر حسب میزان سرمایه خود اقدام به خرید ویلا نماید

آگهی فروش ویلا در شمال؛ جذب اسان مشتری

همه مردم ایران ارزوی خرید یک ویلای لوکس و زیبا در شمال کشور را دارند. زیرا این منطقه به دلیل سرسبزی و هوای همیشه بارانی که دارد، ارامش عمیقی به انسان عطا می کند. با این تفاسیر می توانیم بگوییم آگهی فروش ویلا در شمال از جمله پربازدیدترین آگهی هایی به شمار می روند که به ثبت میرسند.

نمای ساختمان های لوکس که در هر اگهی تصاویری از آنها منتشر می شود، به صورت ناخود اگاه انسان را به سمت این نمونه از آگهی ها هدایت می کند. حتی افرادی که از نظر مالی توان خرید ویلا را ندارند هم، برای لذت بردن از معماری خاص این قبیل ساختمان ها، به بازدید از آگهی فروش ویلا در شمال می پردازند.

پس در همین گفتمان کوتاه دریافتیم که انتخاب و ارسال تصاویر در این چنین آگهی هایی، می تواند بسیار مشتری پسند باشد. از این رو باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک آگهی خوب فروش ویلا، اگهی است که قادر به جذب مخاطب بیشتری به سمت خود باشد.

آگهی فروش ویلا در شمال

 آگهی فروش ویلا در شمال

علت اهمیت ثبت آگهی فروش ویلا در شمال توسط فروشنده چیست؟

از جمله دلایلی که منجر می شود تا فروشنده ای اقدام به ثبت آگهی نماید، دسترسی مشتری های بهتر و بیشتر برای خرید ویلا است. ممکن است در برخی موارد فرد به تنهایی قادر به خرید ویلا نباشد. اما پس از مشاهده آگهی فروش ویلا در شمال و علاقه مند شدن به سبک معماری آن، به هر طریقی راه حلی برای خرید این ملک بیابد. 

مثلا در برخی موارد دو دوست، دو همکار، یا حتی از اعضای خانواده به صورت شریکی اقدام به خرید ویلایی در شمال می نمایند. تا بتوانند با سرمایه گذاری محدود، بهترین خرید را داشته باشند. همانطور که می دانیم خرید ملک از طریق آگهی فروش ویلا در شمال نوعی سرمایه گذاری عاقلانه به شمار می رود، و از سوی دیگر انسان تا مدت های بسیار زیادی قادر به استفاده از ویلا در ایام مناسب و تعطیلات برای خود و خانواده اش هم است.

 

 

آگهی املاک کهگیلویه و بویراحمد

آگهی املاک گلستان

آگهی املاک گیلان

آگهی املاک لرستان

آگهی املاک مازندران

parham بازدید : 42 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

 

ثبت آگهی رایگان

امروزه مردم به دنبال راه های هستند تا کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهند، یکی از نیازهای عادی و بسیار مهم انسان ها نیاز به مسکن است با توجه به پیشرفت دنیایی دیجیتال بازار مسکن نیز از این قافله عقب نمانده است سایت های مختلفی وجود دارند که امکان ثبت رایگان آگهی را به افراد می دهند.

ثبت رایگان آگهی در سایت آی هوم

ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی

امروزه مردم به دنبال راه های هستند تا کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهند، یکی از نیازهای عادی و بسیار مهم انسان ها نیاز به مسکن است با توجه به پیشرفت دنیایی دیجیتال بازار مسکن نیز از این قافله عقب نمانده است سایت های مختلفی وجود دارند که امکان ثبت رایگان آگهی را به افراد می دهند. شما می توانید با کمترین اتلاف زمان با استفاده از سایت آی هوم نسبت به ثبت آگهی رایگان در آن اقدام کنید.

نحوه ثبت آگهی رایگان در سایت آی هوم

وبسایت آی هوم در سال 1394 راه اندازی شده است. این سایت به عنوان بهترین جستجوی املاک کشور محسوب شده در کنار آن امکان ثبت رایگان آگهی را به کاربران حوزه ی املاک می دهد. کاربران می توانند برای مرتفع کردن نیازهای خود به این سایت مراجعه کرده و در حیطه ی ثبت آگهی فروش آپارتمان، ملک، مسکن فعالیت کنند.

وبسایت آی هوم که با آدرس ihome.ir در دسترس است به کاربران حوزه ی املاک در ایران اجازه می دهد که علاوه بر ثبت آگهی رایگان می توانند اطلاعاتی در رابطه با نوسانات قیمت زمین و ملک و غیره همچنین اطلاعات تحلیلی که در حیطه ی املاک کشور جریان دارد آشنا شده و با دقت ، آگاهی بیشتری به خرید و فروش املاک بپردازند.

این وبسایت به کاربران خود اجازه می دهد که علاوه بر زبان فارسی امکان استفاده از زبان انگلیسی را نیز داشته باشند.

کاربران می توانند برای ثبت آگهی رایگان در سایت آی هوم از اپلیکیشن اندروید و آیفون استفاده کرده و به سادگی امکان ثبت آگهی در هر مکانی امکان پذیر می کند. با این امکانات افراد انگار یک مرکز مشاوره املاک را در جیب خود دارند.

امکانات ثبت آگهی رایگان در سایت آی هوم

کاربران پیش از ثبت آگهی رایگان می توانند از امکانات طبقه بندی خرید و فروش ملک، دسته بندی رهن و اجاره نسبت به نیاز خود آگهی مورد نظر خود را به ثبت برسانند.

 

آگهی املاک مرکزی

آگهی املاک هرمزگان

آگهی املاک همدان

parham بازدید : 28 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

تهاتر ماشین آلات صنعتی

تهاتر ماشین آلات صنعتی یک نیاز برای صنعتگران است. نیازی که با توجه به رشد منفی اقتصادی در ایران و مشکلات معاملاتی روز بروز نیاز بیشتری به ان احساس میشود. تهاتر یا معاوضه ماشین آلات میتواند با انواع ملک، خودرو و یا حتی انواع کالا انجام پذیرد. در این میان یافتن فضایی جهت تقاضای معاوضه و یا تهاتر احساس میشود.
چنانچه شما نیز متقاضی این نوع از تهاتر هستسد میتوانید آگهی خود را در مرکز تهاتر ایران به ثبت یرسانید.

تهاتر ماشین آلات صنعتی

مرکز تهاتر ایران چیست؟

مرکز تهاتر ایران یک بستر اینترنتی تحت وب است که شما میتوانید انوا تهاتر را در آن به ثبت برسانید و اگر نیاز به معاوضه و یا تهاتر انواع ملک یا کالا نیز دارید میتوانید در این وب سایت با جستجوی دقیق به هزاران مورد ثبت شده دسترسی داشته باشید.

تهاتر ماشین آلات با چه مواردی امکان پذیر است؟

در این مرکز میتوانید با جستجو به تعداد زیادی از موارد و افرادی که تمایل به معاوضه ماشین الات دارند رجوع و به صورت مستقیم با آنها به معامله پایاپای بپردازید. موارد معاوضه میتوانند انواع مختلفی داشته باشند که برخی از آنها در زیر لیست شده است.

  • تهاتر ماشین آلات صنعتی با ملک در تهران کرج و دیگر شهرهای ایران
  • تهاتر ماشین الات با انواع دیگر ماشین آلات صنعتی ایرانی و خارجی
  • تهاتر با انواع کالاهای لوکس و یر لوکس داخلی و خارجی
  • تهاتر با انواع کارخانه جات کوچک و بزرگ
  •  و...

تهاتر ماشین آلات صنعتی

با نگاهی ساده به موارد بالا کاملا روشن است که چرا صنعتگران در بازار فعلی تمایل بیشتری به معاوضه و تهاتر دارند.

تهاتر ماشین آلات صنعتی از بسیاری جوانب به نفع صنعتگران و تولید کنندگان ماشین الات صنعتی سبک و سنگین است. مواردی از قبلیل:

  1. سود آوری بیشتر تهاتر به نسبت فروش مستقیم (به دلیل حذف پول نقد معمولا افراد حاظر به پرداخت مبالغ بیشتری برای ماشین الات هستند)
  2. آسان تر شدن معاملات به دلیل حذف پول نقد و تعویض کالا با کالا
  3. عدم نساز به نقدینگی (بسیاری از افراد به دلیل تورم بالا تمایل به نگهداری پول نقد ندارند و ترجیح میدهند تا سرمایه خود را به شکل کالا نگهداری کنند)

ویژگی های تهاتر

با کمی بررسی میتوان موارد بسیاری را به لیست بالا اضافه کرد. تهاتر گرچه یک شیوه بسیار کهن در معاملات است اما در شرایط افول اقتصادی همچنان راهکاری برای فروش محصولات و بویژه معاوضه و تهاتر ماشین آلات صنعتی خواهد بود.

برای فروش ماشین الات صنعتی به سایت " مرکز تهاتر ایران" مراجعه نمایید.


مطالب مفید دیگر :

تهاتر ملک با خودرو

parham بازدید : 31 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

بازار تهاتر ایرانیان یکی از برترین بازارهای اینترنتی برای درج آنواع آگهی تهاتر است. برای ورود به این بازار کافی است تا روی لینک زیر کلیک کنید. کلیه املاک و کالاهایی که قصد معاوضه آن را دارید در این سایت قابل درج است.

ورود به بازار تهاتر ایرانیان

بازار تهاتر ایرانیان

 

بعد از ورود به این بازار که یک بستر اینترنتی تحت وب است میتوانید مواردی را که برای معاوضه در نطر دارید را در این بازار ثبت و منتظر بمانید تا مشتری مورد نظر خود را بیابید. با توجه به امکان درج شماره تلفن کافی است تا منتظز تماس مشتری بمانید. مواردی را که میتوان در این بستر اینترنتی ثبت کرد عبارتند از :

  1. انواع ملک مسکونی
  2. انواع ملک تجاری
  3. انواع خودرو قابل تهاتر
  4. انواع کالا و مواد غذایی
  5. انواع خدمات قابل تهاتر
  6. و...

در واقع این بستر تمامی مواردی را که برای معاوضه در نظر دارید را به عنوان یک آگهی ثبت و به کاربران ارائه می دهد. بازار تهاتر ایرانیان اولین بستر اینترنتی است که پذیرش آگهی تخصصی را به صورت رایگان برای کاربران خود فراهم کرده است. البته برای بازدید بیشتر آگهی ها میتوانید از پلن های دیگری نیز استفاده کنید. اما الب ثبت آگهی ها در این سایت برای کاربران رایگان خواهد بود.

برای درج آگهی تهاتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. آگهی خود را با تیتری کوتاه و جامع شروع کنید.
  2. برای بازدید بیشتر آگهی آن را ویژه کنید.
  3. به محتوای کلی سایت توجه و آگهی خود را در همان جهت ایجاد کنید.
  4. محتوای آگهی را جامع و کامل بنویسید.
  5. درج اطلاعات شخصی در آگهی ممنوع است.
  6. از ارائه اطلاعات بانکب در آگهی خودداری کنید.

 

چگونه در بازار تهاتر ایرانیان معامله خود را انجام دهیم.

  • قبل از هر چیز توجه داشته باشید این وب سایت برای عموم آزاد است پس روزانه هزاران نفر به آن مراجعه و انواع آگهی را ثبت و یا آنها را دنبال میکنند پس با توجه به این مورد بررسی واقعی بودن آگهی ها به عهده آگهی دهنده است.
  • برای معاملات توجه داشته باشید که رعایت نکات ایمنی شما را از خطر کلاهبرداری ها محافظت خواهد کرد.
  • برای معاملات خود از افراد با تجربه در این امور که اعتماد کامل به انها دارید کمک بگیرید.
  • معاملات خود را در مکان های امن از جمله بنگاه های معاملات رسمی، دفتر خانه ها و یا دفاتر حقوقی انجام دهید.

بازار تهاتر ایرانیان بستری اینترنتی و بازاری بزرگ برای معاوضه انواع ملک، کالا و خدمات است. با دقت در امر معاملات خود از این بستر درجهت افزایش دارایی خود بهره بگیرید

 

بازار تهاتر ایرانیان

 

 


 

مطالب مفید دیگر :

تهاتر ملک با خودرو

parham بازدید : 29 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

 

شاید یکی از جذابترین معاوضه ها در بازار تهاتر ایران تهاتر ملک با خودرو باشد. خودرو یکی از پرطرفدارترین اقلام برای مردم است چرا که تفریح، سرمایه گذاری و حتی سود اوری را در بازار ایان به همراه داشته است. در عین حال فروش خودرو به آسانی امکان پذیر و سرمایه نقدی محسوب میشود.

تهاتر ملک با خودرو

تهاتر ملک با خودرو رویا یا واقعیت ؟

با توجه به دلایلی که ذکر شد بسیاری از شهروندان مایل برای دریافت خودرو در ازای ملک یا دیگر دارایی های خود را هستند. شرایط رکود بازار و عدم موفقیت در فروش املاک و رکود نسبی بازار افراد را ترقیب به معاوضه ملک با خودرو میکند چرا که این کالا با پول نقد تفاوتی ندارد.

تمایل به معاوضه خودرو

اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چرا صاحبان خودرو باید تمایل به معاوضه خودرو خود با ملک را داشته باشند؟ آیا این افراد نمیتوانند خودرو خود را به فروش برسانند و ملک دلخواه خود را خریداری کنند؟

بسیار عجیب است که چرا صاحبان ملک این سوال را از خود نمیپرسند و به آگهی ها و تبلیغات هایی با متن تهاتر ملک با خودرو توجه نشان میدهند

 

از تبلیغات تا واقعیت

باید توجه داشت از نظر بازار تجاری این نوع از تهاتر بجز در موارد بسیار خاص غیر واقعی می باشد و افراد با انگیزه های مختلف اقدام به درج چنین آگهی هایی با مزمون مشابه می کنند.

ممکن است در پس این نوع از تبلیغات ها کلاهبرداری یا نیت های دیگری باشد که در پوشش یک پیام تبلیغاتی زیبا و مهیج به مخاطب ارئه می شود.

تهاتر ملک با خودرو

موارد تهاتر ملک با خودرو را چگونه بررشی کنیم؟

همانطور گه گفته شد در اکثر موارد این نوع از آگهی های تهاتر غیر واقعی و با نیات دیگری بجز تهاتر درج می شود. حال سوال این است که چطور تشخیص دهیم یک آگهی تهاتر واقعی است یا تبلیغات بدون پشتوانه است. برای بررسی این موارد بهتر است قبل از اقدام به هر معامله ای موارد زیر را در نظر بگیرید.

موارد مهم تهاتر

  1. مبادله را تحت نظر افراد با تجربه در امور حقوقی که قابل اعتماد شما هستند انجام دهید.
  2. برای هر مبادله یا معاوضه نیاز به قرارداد رسمی قابل ثبت در مراجع رسمی مانند دفتر خانه می باشد.
  3. انجام معامله در محیط های امن باید انجام پذیرذ محیط هایی مانند دفتر خانه، دفاتر حقوقی و ...
  • مطالب ذکر شده تنها بخشی از موارد قابل انجام و ضروری در معاملات است. معاملات نیاز به تجربه و اگاهی دارند در صورتی که تجربه کافی در این امور را ندارید از افراد با تجربه و مورد اعتماد کمک بگیرید.

 

 

 


 

مطالب مفید دیگر :

parham بازدید : 23 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی یکی از پر طرفدارترین معاملات تهاتری است. این نوع از معامله نقش بسیار مفیدی در رونق بازار مسکن نیز خواهد داشت. چرا که این نوع تهاتر بیشترین کمک را به سازندگان و انبوه سازان ساختمانی میکند.

رکود بازار فروش ملک

در شرایطی که بازار ملک در رکود به سر میبرد. انبوه سازانی که تمامی سرمایه خودرا در بخش مسکن متمرکز کرده اند دچار کمبود نقدینگی شدید می شوند. حال انکه نقدینگی ضعیف باعث متوقف شدن پروژه های ساختمانی این انبوه سازان نیز خواهد شد.

در شرایط این چنین انبوه سازان تمایل بسیار زیاد به تهاتر ملک خود با مصالح ساختمانی خواهند داشت چرا که با این نوع از تهاتر بسیاری از مشکلات خود را حا میکندد.

  • رفع مشکل نقدینگی انبوه سازان
  • مبادله مصالح مورد نیاز با آپارتمان از یک پروژه
  • خرید و یا تهاتر مصالح به قیمت مناسب و به روز شده
  • حل مشکل توقف پروژه های ساختمانی
  • و بسیاری دیگر ازموارد

این ها نکاتی هستند که تهاتر ملک با مصالح ساختمانی را به موفقترین نوع تهاتر تبدیل کرده اند.

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

بهترین مرجع تهاتر

مرکز تهاتر ایران یکی از بهترین مرجع ها برای انواع تهاتر است. این بستر اینترنتی شامل ده ها هزار کاربر متخصص در امور تجارت و بویژه ملک است. با سرچ مرکز تهاتر ایران میتوانید به این سایت مراجعه و به صورت داخلی تمامی فایلهای تهاتر را به رایگان دریافت نماییدد.

این بستر اینتر نتی همچنین موارد بسیار زیادی از افراد و کاربران را جهت معاوضه مصالح ساختمانی جمع اوری و در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

 شیوه های درست تهاتر

باید توجه داشت تهاتر یک معامله اقتصادی با پیچیدگی بسیار زیاد از نظر حقوقی است. برای این نوع معاملات پیشنهاد میشود حتما به دفاتر حقوقی معتبر مراجعه و متن فرارداد را زیر نطر وکیل متخصص در امور ساختمانی انجام دهید.

بنگاه های معاملات ملکی و تهاتر

گرچه بنگاه های معاملات ملکی مجاز دارای جواز هستند و برای ئعائلات ملکی مکان مناسبی هستند اما در مقوله تهاتر به دلیل پیچیدگی نوع معامله بهتر است علاوه بر درج قرارداد در بنگاه ها یک وکیل زبردست نیز در تنظیم قرارداد حضور داشته باشد.

تهاتر میتواند شامل بسیاری از ریزه هکاریهای حقوقی باشد.

 

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

 


 

مطالب مفید دیگر :

تهاتر ملک با خودرو

parham بازدید : 28 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

تهاتر املاک با کالا یک شیوه تهاتری است که در آن مالک آپارتمان یا ملک در ازای انتقال ملک خود کالایی را دریافت میکند. این کالا میتواند شامل موارد بسیاری باشد که به برخی از آنها اشاره میکنیم

  • تهاتر املاک با مواد غذایی
  • تهاتر ملک با پوشاک
  • تهاتر ملک با کنسروجات
  • تهاتر ملک با عرقیجات (گلاب)
  • تهاتر ملک با کالای ساختمانی
  • و...

در زمان رکود بازار مسکن این نوع از تهاتر میتواند راهگشا برای فروش یک ملک باشد. در زمانی که نقدینگی کم و قدرت خرید افراد برای خرید خانه کم است فروش ملک نیز دشوار خواهد بود. و این دشواری راهی بجز تهاتر نخوتهد داشت.

تهاتر املاک با کالا

 

 

تهاتر ملک با کنسرو

یکی از موارد مهم برای تهاتر املاک با کالا ، تهاتر املاک با کنسرو است. کنسرو مواد غذایی، کنسرو لوبیا، کنسرو تن ماهی و بسیاری از مواد غذایی دیگر

حال در اینجا این سوال پیش می اید که چرا کنسرو مورد مناسبی برای تهاتر با ملک می باشد؟ به بخش کوتاهی از این موارد اشاره میکنیم:

  1. ماندگاری بالای کنسرو باعث میشود امکان تهاتر با مبالغ بالا انجام شود. چرا که برای فروش کنسرو زمان زیادی فرصت میباشد و در این زمان طولانی امکان فروش به همراه سود مناسب فراهم خواهد بود.
  2. مبلغ بالای کنسرو با حجم کم که بارگیری این محصولات را بسیار اسان میکند.
  3. امکان نگهداری در فضای ازاد. کنسروهزینه نگهداری بسیار پایینی دارد و برای نگهداری ان نیاز به یخچال و سردخانه نیست.
  4. فروش آسان کنسرو در بازار و تقاضای بسیار زیاد این ماده غذایی
  5. و...

 

تهاتر املاک با کالای ساختمانی

یکی از جذابترین انواع تهاتر املاک با کالا ، معاوضه املاک با کالای ساختمانی است. در این نوع تهاتر که بیشتر فعالان در عرصه ساخت ساز مسکن در آن فعال هستند. در ازای ارائه ملک میتوان انواع کالاهای ساختمانی را دریافت کرد. این کالاها از سیمان، سنگ و کاشی ... و در مواردی حتی آهن و میلگرد نیز میشود.

 

مرجع تهاتر کالا

بزرگترین مرجع تهاتر در ایران وب سایت و اپلیکیشن مرکز تهاتر ایران میباشد. این وب سایت با ده ها هزار کاربر مرجعی معتبر برای افرادی است که قصد تهاتر و تهاتر کالا را دارند. به دلیل تعداد زیاد کاربران و تخصصی بودن این بستر اینترنتی در بخش تهاتر، این وب سایت به قویترین مرجع تهاتر تبدیل شده است.

برای ورود به مرکز تهاتر ایران کافی است در اینترنت سرچ و وارد سایت شوید.


 

مطالب مفید دیگر :

تهاتر ملک با خودرو

parham بازدید : 22 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

رشد منفی اقتصادی، تورم ، کمبود نقدینگی و رکود بازار عواملی هستند که تهاتر املاک را به بخش بزرگی از معاملات در بازار ایران تبدیل کرده اند. تهاتر کمک میکند تا بدون داشتن نقدینگی و با ریسک پایین تری معاملاتی انجام شود. این موارد تمایل فعالان اقتصاد را در بخش تهاتر و فعالیت های تهاتری افزایش داده است.

انواع تهاتر املاک

تهاتر املاک انواع مختلفی دارد که هر نوع از آن مناصب بخشی از بازار است.

  • تهار املاک با املاک
  • تهاتر با خودرو
  • تهاتر  با کالا
  • تهاتر با مصالح ساختمانی
  • تهاتر  با خدمات
  • تهاتر  با مواد غذایی

تهاتر املاک

تهار املاک با املاک

در این نوع تهاتر هر نوع ملک با انواع ملک دیگر قابل معاوضه است. گرچه محدودیتی در این نوع معاوضه وجود ندارد اما معمولا تلاش میشود تا یک ملک بزرگ با املاک کوچکتر معاوضه شود. این امر جهت تعدیل معاملات به کار میرود

تهاتر با خودرو

تهاتر املاک با خودرو یکی از جذابترین موارد تهاتر است. چرا که خودرو در ایران به راحتی به پول نقد تبدیل می شود. البته باید توجه داشت این نوع از معاملا و آگهی های معمولا تبلیغات غیر واقعی هستند که بیشتر برای جذب مخاطبان انجام میشوند.

تهاتر با کالا

یکی دیگر از انواع تهاتر است که در ازای املاک امکان دریافت کالا را برای تهاتر کننده فراهم میکند. این کالاها معمولا بسیار وسیع هستند و میتوانند شامل انواع کالاهای مصرفی ف مواد غذایی و دیگر کالا ها شوند. این نوع از تهاتر مورد توجه عموم نیست و بیشتر افراد حرفه ای در امر تهاتر در این بخش فعالیت میکنند.

 

تهاتر با مصالح ساختمانی

تهاتر با مصالح ساختمانی نیز یکی دیگر از انواع تهاتر است. این نوع از تهاتر معمولا مناسب برای سازندگان و انبوه سازان ساختمانی است چرا که امکان تهیه متریال اولیه را برای ادامه کار برای سازندگان فراهم میسازد.

تهاتر املاک با خدمات

تهاتر املاک با خدمات نیز بیشتر قشر انبوه سازان و فعالان صنعت ساختمان را شامل می شود. افراد متخصص که پروژه های بزرگ ساختمانی دارند از این شیوه استفاده میکنند تا خدمات خود را علاوه بر ارزانتر بودن با املاک آماده و نیمه آماده خود معاوضه کنند.

تهاتر املاک با مواد غذایی

مواد غذایی به دلیل اهمیت برای عموم از کالاهای بسیار مهم در بخش تهاتر است. مواد غذایی به راحتی تبدیل به پول نقد می شود و متقاضی عمومی دارد به همین دلیل تمایل بسیاری از افراد تهاتر با این نوع کالا است.

کجا و چگونه تهاتر کنیم؟

برای تهاتر از هر نوعی که باشد و  میتوانید به سایت یا اپلیکیشن "مرکز تهاتر ایران" مراجعه کنید این وب سایت تقریبا تنها مرجع معتبر در بخش تهاتر است. با سرچ در اینتر نت به راحتی این سایت را خواهید یافت.

 


 

مطالب مفید دیگر :

تهاتر ملک با خودرو

parham بازدید : 35 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

درج آگهی رایگان

درج آگهی رایگان برای خرید، فروش و تهاتر انجام می شود. این آگهی ها در زمینه ملک، کالا، مواد غذایی و ... درج می گردد.  درج آگهی در سایت ها و اپایکیشن ها گاهی به صورت رایگان انجام می شود. و گاهی نیز این امر با دریافت هزینه همراه است. به هر روی درج آگهی به روش های رایگان یا پولی نوعی تبلیغ اینترنتی محسوب می شود. این نوع تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها می تواند بسیار مفید باشد. و به رونق آن ها کمک کند.

 

درج آگهی اینترنتی

درج آگهی اینترنتی به هر صورت موجب می گردد. که کسب و کارها در محدوده وسیع تری معرفی گردند. در نتیجه در دید اکثریت مخاطبین قرار گرفته. و به افراد بیشتری معرفی می گردند. در نتیجه منجر به افزایش مشتریان می شود. درج آگهی رایگان برای بسیاری از کسب و کارها بسیار تاثیرگذار است. این روز ها سایت های بسیاری در زمینه درج آگهی در فضای اینترنت فعالیت می نمایند. اما فقط برخی از آن ها مورد استقبال قرار گرفته اند.

درج آگهی املاک و تهاتر

درج آگهی در زمینه املاک و تهاتر در ایران بسیار موفق نمود کرده است. به صورتی که افراد به جای مراجعه به دفاتر املاک اقدام به درج آگهی در سایت ها و اپلیکیشن ها می نمایند. این امر مزایایی از جمله دسترسی سریع، بدون محدودیت زمانی و مکانی، افزایش مخطبین و ... را دارد. از جمله این سایت ها می توان به مرکز تهاتر ایران اشاره نمود. به جرات این مرکز را می توان به عنوان یکی از بهترین های تهاتر در ایران معرفی نمود. درچ آگهی در مرکز تهاتر ایران به صورت رایگان و همچنین با پرداخت هزینه انجام می شود. مرکز تهاتر ایران دارای سابقه ای درخشان در این زمینه است. در این مرکز تهاتر موارد مختلفی انجام می شود. از جمله :

  • تهاتر ملک
  • تهاتر کالا
  • تهاتر مواد غذایی
  • تهاتر خودرو
  • تهاتر مصالح ساختمانی
  • و ...

 

درج آگهی رایگان


 

لینک های مفید :

تهاتر ملک چیست

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

تهاتر املاک یعنی چه

تهاتر ساختمان چیست

تهاتر چیست

مشارکت در ساخت

تهاتر مواد غذایی

تهاتر خودرو

تهاتر کالا

تهاتر ملک

 



 

parham بازدید : 42 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تهاتر مواد غذایی

تهاتر مواد غذایی از جمله شاخه های پر رونق تهاتر است. در اقتصاد امروز ایران، تهاتر انواع و اقسام مواد خوراکی جای خود را باز نموده است. در گذشته وقتی اسم تهاتر را می شنیدیم بیش تر تهاتر کالا، تهاتر ملک یا تهاتر خودرو به ذهنمان می رسید. اما امروزه دامنه این نوع معاملات بسیار گسترده شده است. به طوری که وارد عرصه های گوناگون از جمله مواد غذایی نیز شده است.

شرایط تهاتر مواد خوراکی

از آن جایی که مواد خوراکی جزء کالاهای اساسی محسوب می شوند. و تقریبا در شرایط اجتماعی مختلف باز هم خرید و فروش می شوند. در نتیجه تهاتر یا همان مبادله نقش مهمی در معامله ی مواد غذایی ایفا می نماید. مواد خوراکی با ماندگاری طولانی و فاسد نشدنی گزینه های بهتری برای تهاتر در این زمینه هستند. اما مواد خوراکی با ماندگاری کوتاه تر هم از این قاعده مستثنی نبوده و قابلیت تهاتر را دارند. این نوع از مواد خوراکی معمولا به صورت قراردادی و با زمان تحویل مشخص تهاتر می شوند.

 

خدمات تهاتر مواد خوراکی

شرکت های مختلفی در زمینه تهاتر به ویژه تهاتر مواد خوراکی فعالیت می نمایند. این شرکت ها تهاتر مواد غذایی را با سایر موادغذایی، ملک، خودرو و ... انجام می دهند. تهاتر انجام معاملات در این زمینه را سهل می نماید. و شرکت های ارائه دهنده این خدمات، فروش و تهاتر را تسریع می نمایند. مرکز تهاتر ایران از جمله بهترین مراکز تهاتر در ایران به حساب می آید. این مجموعه دارای سایت و اپلیکیشن منحصر به فردی در زمینه تهاتر است. که درج آگهی در آن منجر به خرید، فروش و تهاتر انواع دارایی هایتان می شود. علاوه بر این می توانید از خدمات مشاورین متخصص در این مجموعه بهره ببرید.

 

تهاتر مواد غذایی

 



مطالب جالب در زمینه انواع تهاتر :

تهاتر ملک چیست

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

تهاتر املاک یعنی چه

تهاتر ساختمان چیست

تهاتر چیست

درج آگهی رایگان

مشارکت در ساخت

تهاتر خودرو

تهاتر کالا

تهاتر ملک

 



parham بازدید : 30 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت از جمله خدمات ساختمانی است که این روزها با استقبال زیادی همراه است. این امر ساخت و ساز را برای طرفین معامله امکان پذیر و به صرفه می نماید. از آن جایی که این روزها کم تر پیش می آید که صاحبان ملک های ویلایی، خود نیز دارای سرمایه برای ساخت و نوسازی آن باشند. و همچنین معمولا صاحبان سرمایه هم دارای سرمایه کافی برای خرید و ملک و ساخت آن نیستند. در نتیجه این افراد به مشارکت برای ساخت و ساز روی آورده اند. این امر شرایط متعارفی و معقولی را برای طرفین فراهم آورده است.

قرارداد تهاتر و مشارکت در ساختمان سازی :

مشارکت برای ساخت و ساز از قدیم الایام مرسوم بوده است. اما این روزها با توجه به شرایط اقتصادی حاکم برجامعه، توجه بیشتری به آن شده است. این نوع مشارکت به طور معمول برای طرین سودآور است. اما لازم به ذکر است در عقد قرارداد و انجام امور مربوط به مشارکت در ساخت باید حتما توجه شود که حقوق هر دو طرف قرارداد در نظر گرفته شود. لذا بهتر است قرارداد مشارکت در ساخت را توسط متخصصین در این زمینه بررسی نموده. و سپس ثبت نمایید.

مزایای مشارکت و تهاتر در ساختمان سازی:

مشارکت در امر ساخت و ساز مزایای فراوانی را شامل می شود. این مزایا برای علاوه بر طرفین مشارکت، شامل مزایای ساخت و ساز شهری نیز می شود. برخی از این مزایا عبارتند از :

  • صاحب ملک دارای واحدهای مسکونی بیشتر می شود. در نتیجه بهره وری مالی مثبتی را کسب می نماید.
  • سازنده از این ساخت و ساز کسب درآمد نموده و سرمایه وی افزایش می یابد.
  • اصول نوسازی و مقاوم سازی در ساختمان های جدید در نظر گرفته شده و رعایت می گردد.
  • در ساختمان های جدید از مصالح نوین و به روز استفاده می شود.
  • برای ساخت بناهای جدید از ماشین آلات نوین بهره برده می شود.
  • نما و دکوراسیون ساختمان های جدید بر اسا استانداردهای نوین و به روز طراحی و ساخته می شود.
  • تعداد واحدهای مسکونی در یک زمین بیشتر از گذشته است.

* با توجه به مطالب فوق الذکر پیشنهاد می شود برای انجام شارکت در ساخت سودآور به متخصصین این امر مراجعه نمایید. مرکز تهاتر ایران با متخصصین مجرب در این امر می تواند کمک شایانی به شما نماید. سایت و اپلیکیشن این مجموعه خدمات منحصر به فردی را به افراد ارائه می نمایند.

مطالب مرتبط با تهاتر و ساخت و ساز :

تهاتر ملک چیست

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

تهاتر املاک یعنی چه

تهاتر ساختمان چیست

تهاتر چیست

درج آگهی رایگان

تهاتر مواد غذایی

تهاتر خودرو

تهاتر کالا

تهاتر ملک

 

parham بازدید : 38 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تهاتر خودرو

تهاتر خودرو این روزها از آیتم هایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تهاتر برای انواع خودروها گاهی از فروش آن سریع تر انجام می شود. و دستیابی به پول نقد بسیار تسریع می شود. تهاتر انواع و اقسام خودروها با خودرویی دیگر، ملک، زمین، مواد غذایی و ... امری بسیار رایج است.

انواع تهاتر اتومبیل

  • تهاتر برای خودرو ها با موارد زیر انجام می شود:
  • معاوضه انواع و اقسام خودرو با سایر خودروهای نو و کارکرده
  • معاوضه انواع و اقسام خودرو با ملک
  • معاوضه انواع و اقسام خودرو با زمین
  • معاوضه انواع و اقسام خودرو با مواد غذایی
  • معاوضه انواع و اقسام خودرو با کالا
  • و ....

شرایط تهاتر اتومبیل

از آن جایی که تهاتر به معنای مبادله است. هر چیزی را می شود در این قالب گنجاند. در نتیجه تهاتر انواع اتومبیل با شرایط مربوط به هر کدام امکان پذیر است. بهتر در تهاتر سود و زیان طرفین به طور کامل در نظر گرفته شود. تا تهاتر با شرایط یکسان برای طرفین انجام شود. لازم به ذکر است حتی برخی از شرکت های خودرو سازی یا لیزینگ ها شرایطی را برای تهاتر یا تعویض خودروهای کارکرده با نو و مدل های جدید تر در نظر می گیرند. بهتر است بدانید که مرکز تهاتر ایران شرایط ویژه ای را برای تهاتر انواع خودرو، ملک، زمین، مواد غذایی و ... فراهم نموده است.

 

آگهی تهاتر خودرو

برای خرید، فروش، تعویض و تهاتر خودرو معمولا در سایت های رایج آگهی گذاشته می شود. بهتر است درج آگهی خودرو را در سایت های معتبری انجام دهیم که متخصصین آن نیز بتوانند در این امر ما را یاری برسانند. اگر به دنبال مرکزی معتبر با متخصصین مجرب هستید. پیشنهاد می شود به مرکز تهاتر ایران مراجعه نمایید. این مجموعه دارای سایت و اپلیکیشن منحصر به فردی است. که افراد می توانند با مراجعه به آن آگهی مربوط به خودرو، ملک، زمین و ... را درج نمایند.

تهاتر خودرو

آنچه درباره تهاتر باید بدانید :

تهاتر ملک چیست

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

تهاتر املاک یعنی چه

تهاتر ساختمان چیست

تهاتر چیست

درج آگهی رایگان

مشارکت در ساخت

تهاتر مواد غذایی

تهاتر کالا

تهاتر ملک

 


 

parham بازدید : 28 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

 

تهاتر ساختمان چیست

خلاصه متن:

تهاتر ساختمان چیست ؟ هدف از تهاتر ساختمان چیست؟ آیا انتخاب روش تهاتر می تواند کمکی به فروش یا پیدا کردن ساختمان مورد نظر برای من بکند. تهاتر ساختمان مبادله ساختمان در ازای به دست آوردن کالا یا ملک باارزش..

در پروژه های انبوه سازی، نقش تهاتر ساختمان چیست؟

تهاتر ساختمان چیست؟ هدف از تهاتر ساختمان چیست ؟ آیا انتخاب روش تهاتر می تواند کمکی به فروش یا پیدا کردن ساختمان مورد نظر برای من بکند. تهاتر ساختمان مبادله ساختمان در ازای به دست آوردن کالا یا ملک باارزش دیگری است تا در اصل طرفین با بدست آوردن آن بتوانند سودی کسب کرده و به نتیجه مورد نیاز خود برسند. این موضوع از دیرباز تا کنون وجود داشته است. اما آیا تهاتر ساختمان در پروژه های انبوه سازی عظیم می تواند مثبت عمل کند؟

تهاتر ساختمان چیست 

تهاتر ساختمان

اولویت در انجام روش تهاتر ساختمان چیست؟

تهاتر ساختمان را نمی توان یک عملکرد مستقل در نظر گرفت؛ بلکه اگر به آن به عنوان یک عملکرد شناور نگاه کنیم به خوبی متوجه می شویم که بسیاری از مبادلات و معامله ها با این روش به نتیجه مطلوبی می رسند و در پروژه های عظیم و بزرگ میتوانند مانند یک روزنه امید عمل کنند. از این رو در پاسخ به اولویت در تهاتر ساختمان چیست، پاسخ روشنی می توان داد و آن این است که تهاتر مثل یک مسکن قوی اما نه همیشگی و دائمی عمل می کند. انتخاب تهاتر برای کسب و کار شما ضرری به همراه ندارد که سود آن نیز بسیار بالاست اما به طبع یک روش کلی و جایگزین شده برای پول به حساب نمی آید.

آیا تمامی پروژه ها به واسطه تهاتر به نتیجه مطلوب منجر می شود؟

در این راستا باید بررسی کنیم که سود نهایی در تهاتر ساختمان چیست ؟ خیلی از افراد این روش را مفید میدانند در صورتی که عده ای دیگر به آن برچسب «نامناسب بودن» می زنند. اینگونه مسائل با توجه به طرف حاضر در تهاتر و نوع پروژه بستگی دارد و در نتیجه برعکس روش مبادله پول، کسب رضایت و نتیجه مطلوب ماحصل اولویت ها و نحوه قانون گذاری میان طرفین است. درصد های بیان شده در این رابطه اصولا 30 به 70 است و این نشان دهنده مفید بودن اما شناور بودن این دست معامله می باشد.

لینک های مفید:

تهاتر میلگرد با ملک

تهاتر خودرو با ملک

تهاتر آهن با ملک

تهاتر ملک با حواله اهن

تهاتر میلگرد با ملک

تهاتر ملک با ماشین

تهاتر بدهی شهرداری

تهاتر خودرو با ملک

معاوضه ملک با ترکیه

معاوضه زمین با خودرو

معاوضه خودرو با ویلا

معاوضه خودرو با آپارتمان در تهران

parham بازدید : 31 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

 

تهاتر ملک تهران

خلاصه متن:

برخی از قوانین و شرایط خاص برای انجام معاملات در نظر گرفته می شود تا طرفین با خیال آسوده و راحتی هرچه تمام تر آن را به پایان برسانند. انجام تهاتر ملک تهران و دیگر شهر ها هم جزء این دسته است. اگر مبنای تهاتر..

نگاهی به معامله برد برد تهاتر ملک تهران

برخی از قوانین و شرایط خاص برای انجام معاملات در نظر گرفته می شود تا طرفین با خیال آسوده و راحتی هرچه تمام تر آن را به پایان برسانند. انجام تهاتر ملک تهران و دیگر شهر ها هم جزء این دسته است. اگر مبنای تهاتر را خرید و فروش یا رفع دین در نظر بگیریم می توانیم بگوییم که اولویت ها و استاندارد های موجود در این روش معامله بسیار بهتر از دیگر روش هایی است که طرفین در قانونگذاری و نگارش قرارداد برای آن دخالتی ندارند.

تهاتر ملک تهران 

تهاتر ملک تهران

تهاتر ملک تهران، راه نجاتی برای مشارکت و بازار مسکن

با اینکه نمی توان تهاتر ملک تهران را به بازار یا دسته خاصی ارتباط دارد اما این روش از جنبه های مختلفی قابل بررسی است. هنگامی که ملکی با این روش به فروش می رسد بازار به چرخش می افتد و در نتیجه خرید ملک یا معاوضه آن راکد باقی نمی ماند. چرخش بازار ملک تاثیر بسزایی بر دیگر دسته های مهم بازار مانند کالا و خدمات خواهد گذاشت و در نتیجه این روش نه چندان جدید به ما اجازه می دهد تا با دست باز و بدون نیاز به پول تغییری در این زمینه ایجاد کنیم.

تهاتر ملک تهران یک معامله برد برد است.

معاملات برد برد به معاملاتی اطلاق می شود که طرفین در آن یک سود یکسان را بدست آورند. در روش تهاتر ملک تهران اصولا این حالت رعایت می شود. یعنی فارغ از شراکت برای خرید یا فروش ملک فارغ از نوع، شما میتوانید با عقد قرارداد به نتیجه مطلوب خود، سریعتر از حالت عادی دست پیدا کنید. با اینکه در این روش مشکلات متعددی از جمله عدم رعایت یکی از طرفین به شرایط ذکر شده در قرارداد ممکن است وجود داشته باشد، بنابراین کارشناسان همیشه توصیه می کنند که با مشاوره در این زمینه پیش بروید. با این حال در عین عدم پرداخت هزینه های جانبی، شما در قبال فروش یک خرید بهینه هم خواهید داشت که بسته به هدفتان یک معامله برد به حساب می آید.

لینک های مفید:

معاوضه ملک با ماشین در تهران

معاوضه ویلا با خودرو

معاوضه خودرو با ملک در شمال

معاوضه خودرو با آپارتمان

معاوضه خودرو با ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با خودرو

معاوضه ماشین با ویلا

معاوضه ویلا با ماشین

معاوضه ماشین با زمین

آگهی املاک آذربایجان شرقی

آگهی املاک آذربایجان غربی

آگهی املاک اردبیل

آگهی املاک اصفهان

parham بازدید : 28 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

 

تهاتر املاک تهران

خلاصه متن:

از زمانی که تهاتر املاک تهران و سایر شهر ها به طور آنلاین انجام می شود شاهد رشد و رونق چشمگیری در آن هستیم. این رونق نه فقط از جانب خریداران، بلکه از جانب فروشندگان نیز بالاست؛ یعنی حجم و میزان املاکی که..

چرا رونق تهاتر املاک تهران رو به رشد است؟

از زمانی که تهاتر املاک تهران و سایر شهر ها به طور آنلاین انجام می شود، شاهد رشد و رونق چشمگیری در آن هستیم. این رونق نه فقط از جانب خریداران، بلکه از جانب فروشندگان نیز بالاست؛ یعنی حجم و میزان املاکی که در این بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند روز به روز بیشتر می شود. اما دلیل اصلی آن چیست؟ آیا می توانیم بازار تهاتر املاک تهران و سایر شهرهای بزرگ و کوچک را جایگزینی برای بازار تبادل پولی و مالی بدانیم؟

تهاتر املاک تهران 

تهاتر املاک تهران

تهاتر املاک و کالاها راهی همیشگی است؟

پاسخ به این سوالات کمی دشوار است اما نمی توان تهاتر املاک را راهی مستقیم و کامل برای خرید و فروش در بازار املاک دانست. تهاتر املاک تهران و سایر شهر ها شرایط و قوانین خاص خود را دارد. بسیاری از افراد برای خرید یک ملک توانایی های لازم (حتی در حالتی که طرفین قوانین را تنظیم می کنند) ندارند. چرا که تهاتر املاک عموما با یک ملک یا کالا خاص معاوضه می شود و در صورتی که طرف مقابل برای خرید نتواند به میزان ارزش ملک مذکور تهاتر را انجام دهد عملاً به نتیجه نخواهد رسید. البته این موضوع در بازار عادی و غیر پروژه ای قابل بررسی است. در پروژه های بلند مدت و در کسب  و کارهای B2B این روش بسیار مناسب بوده و بازدهی های مفید خود را خواهد داشت.

تهاتر املاک تهران 

تهاتر

بازار تهاتر املاک تهران تاریخ انقضا ندارد.

بازار تهاتر در ایران تاریخ اتمام و منسوخ شدن ندارد. چرا که عمده معاملات آن همواره بر پایه کالاهای با ارزش صورت می گیرد و این مساله به طرفین معامله خاطرنشان می کند که می توانند در صورت نیاز به این روش متوسل شوند. با اینکه هر نوع خرید و معامله در بازار تهاتر املاک تهران و یا سایر شهر ها بر پایه اصول خاص خود می چرخد اما ارزش دارایی ها در این رابطه برعکس افت ارزش پول به آینده ای نامعلوم منجر نخواهد شد.

لینک های مفید:

آگهی املاک البرز

آگهی املاک ایلام

آگهی املاک بوشهر

آگهی املاک تهران

آگهی املاک چهارمحال و بختیاری

آگهی املاک خراسان جنوبی

آگهی املاک خراسان رضوی   

آگهی املاک خراسان شمالی

آگهی املاک خوزستان

آگهی املاک زنجان

آگهی املاک سمنان

آگهی املاک سیستان و بلوچستان

آگهی املاک فارس

parham بازدید : 27 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

 

معاوضه آپارتمان

خلاصه متن:

طبق گزارش ژورنال وال استریت، برخی از افراد ظاهرا موفق به دریافت اجاره یا کاهش هزینه های اصلی و جانبی با معاوضه آپارتمان شان شده اند. افراد می‌توانند خانه خود را به وسیله مبادله پایاپای به دست آورند و بدون پرداخت..

معاوضه آپارتمان، به معنای ذخیره پول است؟

طبق گزارش ژورنال وال استریت، برخی از افراد ظاهرا موفق به دریافت سود یا کاهش هزینه های اصلی و جانبی با معاوضه آپارتمان شان شده اند. افراد می‌توانند خانه خود را به وسیله مبادله پایاپای بخرند یا بفروشند و بدون پرداخت پول مضاف سریعا به نتیجه برسند. چه ما به طور مستقیم (یک به یک)معامله کنیم و یا از واحدهای خاص استفاده کنیم. برخی از فعال‌ترین و حرفه ای ترین تجار در زمینه ساخت‌وساز از  نجار، لوله‌کش‌ها، و غیره در قرارداد ساخت و ساز خود می توانند در ازای دریافت خدمات دائم یا محصولات خاص یک آپارتمان بسازند یا آن را به یک شخص جهت خرید بفروشند.

معاوضه آپارتمان 

معاوضه آپارتمان

مزایای خرید یا فروش آپارتمان و یا سرمایه‌گذاری با استفاده از معاوضه (تهاتر آپارتمان)

  • خرید
  • استفاده از پول فقط (در صورت نیاز) برای بخشی از خرید
  • کاهش هزینه‌های قرض گرفتن پول نقد
  • ایجاد تغییر بر روی قیمت خرید
  • افزایش احتمال سود و کاهش ریسک
  • پیشنهادها خود را در بازار آزاد مبادله می کنید.
  • فروش
  • دسترسی به شبکه‌ای بیش از هزاران خریدار در بستر اینترنت
  • هزینه بازاریابی موثر
  • داشتن پتانسیل برای رسیدن به یک قیمت خوب
  • راستی نمایی از فروش سریع

معاوضه آپارتمان و پس انداز پول

در شرایطی که در جامعه پول، رایج ترین ابزار است تهاتر و معاوضه آپارتمان می تواند بهترین گزینه باشد تا برای ذخیره آن و خرج در مواقع حساس بهتر عمل کنید. بسیاری از افراد برای معاوضه آپارتمان و دیگر ساختمان های خود نمی توانند بهای ارزش واقعی جنس مورد نظر را بپردازند و از این رو می توانند از میزان پولی که برای پس انداز کنار گذاشته اند استفاده کنند و دین کالا یا ملک مورد نظر را بپردازند تا بی حساب شوند. در برخی حالات دیگر نیز که نیازی به پرداخت پول وجود ندارد شخص می تواند برای معاملات بعدی که امکان تهاتر وجود ندارد از آن استفاده نماید.

لینک های مفید:

آگهی املاک خراسان رضوی   

آگهی املاک خراسان شمالی

آگهی املاک خوزستان

آگهی املاک زنجان

آگهی املاک سمنان

آگهی املاک سیستان و بلوچستان

آگهی املاک فارس

آگهی املاک قزوین

آگهی املاک قم

آگهی املاک کردستان

 

parham بازدید : 30 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

 

 

معاوضه ملک

خلاصه متن:

معاوضه ملک در همه عرصه ها، از جمله خوراکی، مواد ضروری، مصالح و حتی دیگر مستغلات، انجام می شود. شرکت‌های معاوضه کننده ملک و تبادلات، و همچنین افراد خاص و حقیقی در بسیاری از کشورها مبادله پایاپای را انجام می دهند..

معاوضه ملک جایگزین کامل پول می شود؟

معاوضه ملک در همه عرصه ها، از جمله خوراکی، مواد ضروری، مصالح و حتی دیگر مستغلات، انجام می شود. شرکت‌های معاوضه کننده ملک و تبادلات، و همچنین افراد خاص و حقیقی در بسیاری از کشورها مبادله پایاپای را انجام می دهند. برخی از مردم تصمیم می گیرند که زمین خود را در عوض زمین، خانه، مکان تجاری و غیره در مکان دیگری عوض کنند و یا برای کالاهایی مانند خانه موتور، قایق یا الماس و طلا معامله نمایند. یکی از دلایلی که تهاتر ملک در محبوبیت رو به رشد قرار گرفته است، اقتصاد است. برخی از مردم در فروش املاک خود دچار مشکل هستند و نیاز یا تمایل بیشتری نسبت به فروش نسبت به دریافت پول دارند.

معاوضه ملک 

معاوضه ملک

بررسی زوایای معاوضه ملک

تهاتر ملک در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارد:

-از فروش املاک، تجارت، اتومبیل و غیره.

- از فروش کالاهای اضافی و خدمات به طور کامل و یا جزیی در معاوضه ملک

- شروع کسب و کار جدید با معاوضه ملک در ازای یک کالا ارزشمند دیگری که اگر عضو بورس تهاتر نباشید آن را به دست نخواهید آورد.

معاوضه ملک 

تهاتر

چرا بسیاری از افراد به تهاتر ملک روی می آورند؟

معاوضه ملک یا تهاتر ملک در شرایطی که قیمت کالا و خدمات افزایش می یابد یا عملا راکد است و سودی نصیب طرفین نمی شود به نتیجه مطلوبی منجر می شود. بسیاری از وقایع که در زمینه معاوضه ملک انجام می شود فروشنده یا خریدار را مجاب به انجام این روند می کند. از این رو شخص بعد از انجام معاوضه ملک متوجه سود حاصل از آن می شود و در حقیقت خیلی از افرادی که از بیرون به روند این معاملات می نگرند فکر می کنند که هنوز پول بهترین انتخاب و بهترین کالای مبادله ای است که هیچ چیز نمی تواند جای آن را بگیرد. البته تهاتر ملک هم به روند معامله بستگی دارد و قطعا جایگزین 100 درصدی پول نخواهد بود.

 

لینک های مفید:

آگهی املاک کرمان

آگهی املاک کرمانشاه

آگهی املاک کهگیلویه و بویراحمد

آگهی املاک گلستان

آگهی املاک گیلان

آگهی املاک لرستان

آگهی املاک مازندران

آگهی املاک مرکزی

آگهی املاک هرمزگان

آگهی املاک همدان

parham بازدید : 107 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

 

تهاتر ملک با مواد غذایی

خلاصه متن:

غذا نوعی از پول در برخی از جوامع پیشین بود. مردم تنباکو، نمک، گندم، ماهی، برنج، روغن زیتون، چای و دیگر محصولات خوردنی را مبادله کردند. اکنون برخی از مردم تشنه این انجام تهاتر ملک با مواد غذایی هستند. جالب است بدانید که..

تهاتر ملک با مواد غذایی سودمند است؟

غذا نوعی از پول در برخی از جوامع پیشین بود. مردم تنباکو، نمک، گندم، ماهی، برنج، روغن زیتون، چای و دیگر محصولات خوردنی را مبادله کردند. اکنون برخی از مردم تشنه این انجام تهاتر ملک با مواد غذایی هستند. جالب است بدانید که تقریبا نیمی از معاملات شامل غذا و مواد خوراکی می باشد؛ برای مثال، یک نفر مقداری سبزیجات مخصوص را با یک باغ تهاتر می‌کند.

تهاتر ملک با مواد غذایی 

تهاتر ملک با مواد غذایی

چگونه می توانیم تهاتر ملک با مواد غذایی را انجام دهیم؟

ما می‌توانیم به طرق مختلف برای تهاتر غذا معامله انجام دهیم.

  • بسیاری از باغبانان میوه و سبزیجات اضافی دارند که مایل به تهاتر آن با ملک هستند.
  • ما می‌توانیم با فروشگاه‌های کوچک غذا معامله کنیم. یک سوپرمارکت می تواند این تهاتر را در ازای دریافت ملک برای تاسیس شعبه یا موارد دیگر انجام دهد.
  • ما هر وقت از یک تعاونی غذا استفاده می‌کنیم، معامله تهاتر را انجام می دهیم. این دست معاملات جزئیات متعددی دارند که در قرارداد تهاتر ملک با مواد غذایی قابل انجام هستند؛ مثلا تامین مواد غذایی برای یک ملک خاص در جهت پیشبرد اهداف فروش و بازاریابی.

تهاتر ملک با مواد غذایی 

تهاتر

تهاتر ملک با مواد غذایی چه سودی دارد؟

انجام برخی از معاملات تهاتر ملک با مواد غذایی در بخش قبل ذکر شد شامل سود می شوند. در جوامعی که مردم این نوع معامله را انجام می‌دهند، این اجازه را دریافت می کنند که مواد غذایی را در بازار معاوضه وارد کنند و از این رو دامنه انجام تهاتر به ملک، ماشین، مصالح و مواد دیگر خلاصه نشود. این به معنای ایجاد وسعت انتخاب در معاوضه به این شیوه است. این یک معامله خوب برای مالک (که در حال حاضر مقداری از دارایی را کسب می‌کند)و برای خریدار  (که ممکن است یک آپارتمان، باغ، ملک تجاری و غیره را ارائه دهد) است که این شیوه معامله را دوست دارد و می‌خواهد به جای کسب پول با مواد غذایی مذکور تجارت کند.

لینک های مفید:

آگهی املاک یزد

تهاتر املاک

تهاتر املاک مسکونی

تهاتر املاک تجاری

تهاتر املاک اداری

تهاتر املاک کشاورزی

تهاتر املاک صنعتی

تهاتر زمین

تهاتر باغ

تهاتر ویلا

parham بازدید : 27 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

 

معاوضه زمین

خلاصه متن:

در مراحل نوشتن و تنظیم قرارداد معاوضه زمین نکات متعددی وجود دارد که به واسطه ی یک وکیل یا بازاریاب آشنا می توان آنها را تنظیم نمود. در این نوع قرارداد ها هیچ گونه پولی جابجا نمی شود و شما ملزم به پرداخت مالیات و دیگر هزینه های انتقال سند نخواهید..

نکات مهم در تنظیم قرارداد معاوضه زمین

در مراحل نوشتن و تنظیم قرارداد معاوضه زمین نکات متعددی وجود دارد که به واسطه ی یک وکیل یا بازاریاب آشنا می توان آنها را تنظیم نمود. در این نوع قرارداد ها هیچ گونه پولی جابجا نمی شود و شما ملزم به پرداخت مالیات و دیگر هزینه های انتقال سند نخواهید بود.

معاوضه زمین 

معاوضه زمین

نکات مهم در مراحل انجام معاوضه زمین

اگر قصد ورود به بازار تهاتر و معاوضه زمین را دارید باید از چند نکته با خبر باشید. اولا اینکه جزئیات رونوشت در تهاتر قراردادی، بسیار اهمیت دارد. اگر مشکلی در مراحل انجام این معامله بوجود آید، یا اگر جزئیات لازم آن را در قرار داد ذکر نکرده باشید نمی توانید بعداً براساس آن دادخواستی داشته باشید. از این تمام جزئیات مهم را در قرارداد ذکر کنید و برای تنظیم آن از شخصی کمک بگیرید که در این مورد متخصص است.

دوم اینکه هدف خود را از انجام معاوضه زمین تعیین کنید. خیلی از افراد معاوضه زمین را براساس قرارداد های بلند مدت تنظیم می کنند. این تنظیم می تواند از سوی دو طرف برای خرید و به دست آوردن کالا یا ملک خاصی شکل بگیرد. با اینکه خیلی از افراد هم تنها برای به فروش رساندن زمین خود اقدام به این معاوضه می نمایند.

حتما امکانات و شرایط خاص زمین را در آگهی و قرارداد خود ذکر کنید. مثلا خیلی از افرادی که می خواهند معاوضه زمین را انجام دهند به بایر بودن یا محصور بودن آن، قیمت کل،  و متراژ اشاره می کنند. خیلی از این آگهی ها به شما کمک می کند تا خریدار بهتری پیدا کنید و از طرفی خریدار مورد نظر نزدیک ترین گزینه و بهترین قیمت نزدیک به توان خود برای انجام تهاتر زمین را خواهد یافت.

در چه بستری می توان برای معاوضه زمین اقدام کرد؟

یکی از کمک های ویژه اینترنت در دنیای تبادلات اینترنتی، امکان انجام معاوضه های مختلف مانند معاوضه زمین و دیگر اقلام با ارزش است که بسیاری از افراد را در سراسر دنیا به هم متصل می کند. 

 

لینک های مفید:

آگهی املاک آذربایجان شرقی

آگهی املاک آذربایجان غربی

آگهی املاک اردبیل

آگهی املاک اصفهان

آگهی املاک البرز

آگهی املاک ایلام

آگهی املاک بوشهر

آگهی املاک تهران

آگهی املاک چهارمحال و بختیاری

آگهی املاک خراسان جنوبی

parham بازدید : 26 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

 

معاوضه املاک

خلاصه متن:

معاوضه املاک (تهاتر) راهی برای تجارت مستقیم، بدون هیچ نوع ارز است. مردم قرن هاست که در حال انجام معاوضه هستند ، اما اینترنت دنیای کاملاً جدیدی از فرصتهای بازدارنده را فراهم کرده است. این که آیا شما در تلاش..

مراحل انجام معاوضه املاک

معاوضه املاک (تهاتر) راهی برای تجارت مستقیم، بدون هیچ نوع ارز است. مردم قرن هاست که در حال انجام معاوضه هستند ، اما اینترنت دنیای کاملاً جدیدی از فرصتهای بازدارنده را فراهم کرده است. این که آیا شما در تلاش برای به دست آوردن ارزش بیشتر از املاک خود هستید و یا با تجارت کردن به این شیوه، یا در هزینه انجام امور خود صرفه جویی می کنید، به نظر خودتان بستگی خواهد داشت. در ادامه بخوانید ایجاد فرصت های خرید و فروش و در زمینه معاوضه املاک آورده شده است که توجه به آنها شما را  در این مسیر یاری خواهد داد.

معاوضه املاک 

معاوضه املاک

در کدام سایت اینترنتی معاوضه املاک انجام دهیم؟

معاوضه املاک در یک ساخت تخصصی تهاتر روشی یکپارچه برای تجارت با افراد و مشاغل نزدیک شما است. پیدا کردن یک سایت تهاتر املاک مناسب به همین جا ختم نمی شود، شما به این واسطه با افراد جدید شبکه برقرار می کنید و ارتباطات طولانی مدت برقرار می کنید.

از معاوضه املاک چه می دانید؟

اگر تا به حال معاوضه املاک را انجام نداده اید می توانید از بخش اطلاعات و راهنمایی های ارائه شده در سایت مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر سایت قوانین و شیوه های خدماتی خود را دارد و برای کسب بهترین نتیجه همیشه مشاوره های مناسبی را به افراد می دهد.

معاوضه املاک 

تهاتر

شیوه برقراری ارتباط با خریدار در معاوضه املاک

اگر قصد دارید تا مثلا معاوضه املاک را برای برقراری ارتباط طولانی مدت با شخص یا گروهی حفظ کنید که در تامین نیاز های متقاعب شما کاربلد و چیره دست هستند می توانید به واسطه بستر اینترنت و با بیان نیاز ها و توانایی های عملیاتی خود یا گروه تان در صدد جذب طرف مقابل برآیید. این روش جذب به استراتژی بازاریابی شما وابسته خواهد بود تا در روند معاوضه موفق عمل نمایید و به نتیجه دلخواه تان دست یابید.

 

لینک های مفید:

تهاتر کالا

تهاتر خدمات

تهاتر خدمات حقوقی

تهاتر خودرو سبک

تهاتر خودرو سنگین

تهاتر خودرو کلاسیک

تهاتر ماشین الات

تهاتر ماشین الات کشاورزی

تهاتر ماشین الات صنعتی

parham بازدید : 40 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

درج آگهی رایگان ملک

رشد روز افزون استفاده از اینترنت باعث شده تا بازار درج آگهی رایگان اینترنت نیز در بین کاربران اینترنت رونق بگیرد. بسیاری از این کاربران در پی یافتن سایت ها یا اپلیکیشن هایی هستند که بتوانند آگهی خود را به صورت رایگان در آن درج کنند. در بسیاری از موارد این درج آگهی ها بی نتیجه هستند چرا که سایت های مناسبی برای این کار پیدا نکرده و یا آگهی خود را سایت های اشتباهی درج می کنند.

درج آگهی رایگان ملک

برای درج ٱگهی رایگان ملک  به موارد زیر توجه کنید.

سایت های تخصصی را انتخاب کنید این سایت ها به دلیل کاربران فعال معمولا بسیار تاثیر گزار و نتیجه بخش تر هستند. توجه داشته باسید سایت تخصصی یعنی سایتی که در زمینه ملک فعال باشد و سایت عمومی نباشد. در این سایت ها فقط درج آگهی در زمینه املاک امکان پذیر است و افرادی که در این حوضه فعال هستند یا نیاز به ملک دارند به این سایت ها مراجعه می کنند.

سایت هایی با بازدید نسبی بالا را برگزینید چرا که این سایت ها تعداد کاربر بیشتری داشته و برای همین تعداد بازدید آگهی ها نیز در آن افزایش میابد. هر چه تعداد بازدید سایت بیشتر بیشتر باشد تعداد بازدید آچهی بیشتر و هرچه مخاطبان بیشتری آگهی شما را ببینند باعث می شود احتمال به نتیجه رسیدن آگهی بیشتر می شود.

معرفی یک سایت درج ٱگهی رایگان ملک

سایت مرکز تهاتر ایران یکی از سایت های مناسب جهت درج آگهی رایگان است که با کاربران تخصصی معمولا نتایج مناسبی را برای آگهی ملک خواهد داشت.

این سایت به آدرس http://tahator.center/ در اینترنت قابل دسترس است. و درج آگهی رایگان ملک در ان امکانپذیرر است.

این سایت در زمینه آگهی ملک، خرید و فروش ملک، و معاوضه فعالیت دارد.

معاوضه ملک، معاوضه اپارتمان، معاوضه زمین و حتی معاوضه کالا و خدمات نیز در این سایت مورد بررسی و نشر می شود.

درج آگهی رایگان ملک

درج ٱگهی رایگان ملک

لینک های مفید:

معاوضه آپارتمان در مشهد

معاوضه آپارتمان با مغازه

معاوضه باغ ویلا با آپارتمان

معاوضه ملک تجاری با مسکونی

 

آگهی املاک کهگیلویه و بویراحمد

آگهی املاک گلستان

آگهی املاک گیلان

آگهی املاک لرستان

آگهی املاک مازندران

آگهی املاک مرکزی

آگهی املاک هرمزگان

آگهی املاک همدان

آگهی املاک یزد

parham بازدید : 33 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

درج آگهی فروش ویلا

درج آگهی فروش ویلا

در سایت های اینترنتی و اپلیکیشن های اندرویدی دغدغه جدیدی در بین کاربران اینترنتی است. بسیاری از افراد برای کسب در امد ویلاهایی را احداث و در زمین های کوچک یا بزرگ خود هزینه ساخت و ساز را انجام میدهند تا به درامدی ثابت و مستمر برسند. درامدی که شاید تمام زندگی این افراد باشد. در کنار آن ویلاهای لاکچری بسیاری نیز ساخته میشود تا اجاره های روزانه چندین میلیون نیز واگذار می شود. این مسئله نشان از نیاز روزافسون مردم به انواع ویلا و حتی تفریگاه ها را روشن میکند.

درج آگهی فروش ویلا

با توجه به این انبوه ساخت و ساز ویلا درج آگهی فروش ویلا نیز دغدغه مهمی محسوب میشود. ویلایی که در موئد مقرر به فروش نرسد و یا با قیمت دلخواه به فروش نرسد قطعا باعث ضرر سازنده و سرمایه گذار آن خواهد بود.

درج آگهی فروش ویلا در په سایت هایی مناسب است؟

سایت های بسیاری در سالهای اخیر تصمیم به فعالیت در زمینه اجاره ویلا داشته اند حال آنکه تعداد کمی وب سایت وجود دارد که در بخش خرید و فروش ویلا فعالیت داشته باشد. سایت های درج آگهی از جمله دیوار شیپور و حتی مرکز تهاتر ایران نیز در این زمینه فعالیت میکنند اما نتیجه بخشی این آگهی ها به چه عواملی بستگی د ارد

درج آگهی فروش ویلا

چگونه آگهی فروش ویلا را نتیجه بخشتر کنیم؟

انتخاب تیتر مناسب برای آگهی اولین رکن موفقیت در فروش است . تیتری زیبا  و وسوسه انگیز برای خریدار بدون حاشیه وموارد اضافی می تواند تاثیری بسیار زیاد در جذب مشتریان داشته باشد. تیتر آگهی باید در زمن کوتاه بودن اطلاعاتی را نیز به مخاطب یا مشتری ارائه دهد. اطلاعاتی از اینجمله که این ویلا یک مورد خاص است و این خاص بودن می تواند در قیمت، موقعیت، یزبایی ، طراحی و یا هر چیز دیگری باشد.

متن آگهی را برای درج آگهی فروش ویلا کوتاه و مختصر انتخاب کنید. در عین کوتاه بودن کلیه اطلاعات لازم را که در مرحله اول مورد نیاز مشتری است را نیز به مشتری ارائئه دهد.

سعی کنید به جای آگهی در سایت های عمومی از سایت های تخصصی استفاده کنید این سایت ها حتی اگر کاربر کمتری داشته باشند باز هم موثر تر عمل خواهند کرد.

 

درج آگهی فروش ویلا

لینک های مفید:

مشارکت در ساخت

سرمایه گذاری و وام

پذیرنده سرمایه

سرمایه گذار

خرید فروش املاک

خرید و فروش مسکونی

خرید و فروش اداری

parham بازدید : 34 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

معرفی اپلیکیشن های ثبت اگهی رایگان ملک و مسکن

با توجه به رشد روز افزون اپلیکیشن ها در ایران پیدا کردن اپلیکیشن مناسب جهت درج آگهی رایگان ملک و مسکن دغدغه بسیاری از کاربران است. در این بخش تلاش کردیم 4 اپلیکیشن رایگان برای ثبت آگهی رایگان در اپلیکیشن ملک و مسکن را معرفی کنیم.

  • مرکز تهاتر ایران

یک اپلیکیشن با کارتعداد کاربران متناسب با امکان ثبت اگهی رایگان در زئینه خرید و فروش ملک، این اپلیکیشن در بازار، مایکت و همچنین در استور ایرانی سیب اپ که مخصوص گوشیهای اپل است قابل دانلود است. فعالیت این اپلیکیشن در بخش تهاتر و معاوضه نیز بسیار چشمگیر است. آگهی رایگان در این سایت تا 15 روز ماندگاری دارد.

  • دیوار

یک اپلیکیشن شناخته شده با کاربران زیاد است. دیوار یک سایت عمومی است که هر آگهی در آن امکان ثبت دارد. دیوار امکان ثبت آگهی را به صورت رایگان دارد و در عین حال کاربران میتوانند با پرداخت هزینه آچهی خود را ویزه نمایند.

  • شیپور

از نطر کاربردی شیپور سایتی مشابه با دیوار است اما کاربران کمتری دارد. حال آنکه در این اپلیکیشن نیز آگهی و درج آن در بخش ملک و مسکن رایگان است. شیپور به دلیل رقابت شدید با دیوار بسیاری از آگهی ها و خدمات را به رایگان ارائه می دهد. این سایت نیز به نوبه خود تعداد کاربران بالایی دارد.

معرفی اپلیکیشن های ثبت اگهی رایگان ملک و مسکن

  • ای هوم

اپلیکیشن تازه تاسیس تری است و در اوایلذ شروع کار پشتیبانی بسیار مناسبی ارائه میداد که به مرور زمان پشتیبانی با افت شدیدی همراه بود. این اپ نیز امکان درج آگهی رایگان را دارد. اما بیشتر مانور کاری ان بر اساس دریافت مبلغغ از کاربران است.

افرادی که از ای هوم استفاده می کنند یا تجربه استفاده از ان را دارند. از کندی تایید اگهی و عدم پشتیبانی رضایت ندارند. اما در مجموع اپلیکیشن مناسبی برای درج آگهی ملک می باشد.

 

معرفی اپلیکیشن های ثبت اگهی رایگان ملک و مسکن

ثبت آگهی رایگان در اپلیکیشن ملک و مسکن

لینک های مفید:

تهاتر خودرو سبک

تهاتر خودرو سنگین

تهاتر خودرو کلاسیک

تهاتر ماشین الات

تهاتر ماشین الات کشاورزی

تهاتر ماشین الات صنعتی

تهاتر ماشین الات راه سازی

تهاتر ماشین الات ساختمانی

parham بازدید : 32 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

ثبت آگهی رایگان ملک

با توجه به رشد روز افزون سایت های اینترنتی و استفاده کاربران ایرانی از سایت ها و اپلیکیشن ها و همچنین بستر های اینترنتی، ثبت آگهی رایگان نیز یکی از دغدغه های کاربران اینترنت است.

با وجود سایت های بسیار زیاد در این زمینه پیدا کردن سایت مناسب برای ثبت آگهی رایگان ملک بسیار سخت است. در واقع بسیاری از این سایت ها نتیجه گیری مناسبی برای آگهی ملک ندارند. همچنین اپلیکیشن های زیادی نیز در این زئینه وجود دارد که آنها نیز نتیجه بخشی لازم برای ثبت آگهی رایگان ملک را ندارند.

ثبت آگهی رایگان ملک

چگونه یک سایت مناسب برای ثبت آگهی رایگان ملک پیدا کنیم؟

  • سایت هایی را انتخاب کنید که تخصصی باشند به مفهوم انکه فعالیت سایت در زمینه املاک باشد. این سایت ها معمولا نتیجه گیری بیشتری در ثبت آگهی رایگان ملک دارند. کاربران این سایت ها آگهی شما را بیشتر دیده و به ان توجه بیشتری خواهند داشت و همین امر موجب می شود تا نتیجه آگهی بیتر باشد.
  • سایت هایی با بازدید بالا انتخاب کنید. بازدید بالا به مفهوم کاربر بیشتر در سایت است و این تعداد زیاد کاربر منجر به افزایش بازدید سایت و همچنین افزایش بازدید آگهی های شما خواهد شد. برای بررسی سایت ها و تعداد بازدید آنها می توانید از سایت هایی که در زمینه مانیتور کردن سایت ها فعال هستند بررسی نمایید. سایت هایی مانند سایت الکسا در این زمینه فعالیت می کنند.
  • سایت هایی را انتخاب کنید که کاربران موبایلی را در بین کاربران خود دارند. این سایت ها معمولا با توجه به نیاز کاربران اقدام به طراحی اپلیکیشن های موبایلی در بستر های اندروید و ای او اس می نمایند.

ثبت آگهی رایگان ملک

ثبت آگهی رایگان ملک

لینک های مفید:

آگهی املاک یزد

تهاتر املاک

تهاتر املاک مسکونی

تهاتر املاک تجاری

تهاتر املاک اداری

تهاتر املاک کشاورزی

تهاتر املاک صنعتی

parham بازدید : 28 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

آگهی آپارتمان

ثبت آگهی آپارتمان در اپلیکیشن ها یکی از فعالیت های کاربان اینترنتی است. کاربران اینترنت روزانه هزاران آگهی آپارتمان را در اپایکیشن های مختلف قرار می دهند. اپلیکیشن های ثبت آگهی با امکان درج آگهی آپارتمان و آگهی ملک توانسته خدمات مناسبتری برای کاربران فراهم کند.

آگهی آپارتمان

در متن زیر به دلایل رشد روز افزون آگهی های اینترنتی میپردازیم.

سرعت در انجام کار یکی از بزرگترین ویژگیهای آگهی های اینترنتی است. شما به محض تصمیم برای درج اگهی از طریق موبایل خود اپلیکیشن را باز و اگهی خود را به صورت فوری درج می کند. تایید آگهی به سرعت انجام میشود حتی اگر برای آگهی نیاز به پرداخت مبلغی باشد اینکار به صورت انلاین و فوری انجام میشود و آگهی شما در کمتر از یک ساعت در اپلیکیشن ها ثبت میگردد این سرعت در انجام کار یکی از الویت ها و ارجعیت های انتخاب اینترنت برای درج اگهی است.

هزینه بسیار کم و در بسیاری موارد رایگان بودن اگهی، یکی دیگر از انگیزه های کاربران برای ثبت اگهی در اینترنت است. اگر این هزینه ناچیز را با آگهی های روزنامه ها مقایسه کنید متوچه خواهید شد که هزینه آگهی چاپی چندین برابر هزینه ثبت آگهی در اینترنت است.

آگهی آپارتمان

مورد دیگری که اگهی اینترنتی را از دیگر انواع تبلیغات و اگهی متمایز میکند گستردگی نمایش اگهی است آگهی های اینترنتی در همه جای دنیا و در گوشه گوشه نقاط جهان قابل مشاهده است. این نمایش جهانی احتمال دیده شدن اگهی شما را به صورت چشمگیر افزایش میدهد. این افزایش بازدهی آگهی را بالا برده و رضایت کاربران را به همراه دارد

همانطور که مشاهده کردید آگهی های اینترنتی بسیار متمایز از دیگرر انواع آگهی ها هستند حال انگه با وجود این همه اولویت  و ویزگیهای مثبت تعجبی ندارد که چرا اگهی اینترنتی تا این حد مورد توجه کاربان قرار گرفته است.

نتیجه بخشی بالا با کمترین هزینه ممکن و سریعترین زمان آگهی های ایمترنتی را به یک پدیده مبدل کرده است.

 

آگهی آپارتمان

لینک های مفید:

آگهی املاک سمنان

آگهی املاک سیستان و بلوچستان

آگهی املاک فارس

آگهی املاک قزوین

آگهی املاک قم

آگهی املاک کردستان

معاوضه ملک با ماشین در تهران

معاوضه ویلا با خودرو

معاوضه خودرو با ملک در شمال

معاوضه خودرو با آپارتمان

معاوضه خودرو با ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با خودرو

parham بازدید : 28 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

آگهی زمین

درج آگهی ملک زمان زیادی است که در اینترنت به صورت یک فرایند معمول در امده و تقریبا کمتر مشاور املاکی است که به صورت مستمر به درج آگهی ملک و یا خدمات املاک در اینترنت نپرداخته باشد. آگهی ملک، آگهی آپارتمان، آگهی ویلا و بسیاری دیگر از آگهی های مربوط به بخش املاک در اینترنت بع تعداد زیاد یافت میشوند. درج این آگهی ها شرایط خاص خود را دارد و ایم درحالی است که آگهی زمین و درج آگهی زمین شرایطی متفائت دارد.

وقتی هدف فروش یک اپارتمان یا ویلا باشد مخاطبان ما عموم مردم هستند تقریبا تمام افراد یک جامعه متقاضی مستقیم یا غیر مستقیم آپارتمان و یا موارد مشابه هستند. اما ایا در مورد زمین هم به همین شکل است مخاطب و خریداران زمین عموم مردم هستند؟ به راحتی پاسخ این سوال قابل فهم است.

برای آپارتمان و مسکن ما با عموم مردم طرف خواهیم بو ولی برای زمین بیشترین متقاضی انبوه سازان و افرادی هستند که در کار و فعلایت ساخت  و ساز هستند.

حال که متوجه این تفاوت شدیم باید از خود سوال کنیم با توجه به این تفاوت ها درج آگهی زمین در کدام سایت ها مناسبتر است  و ما چه سایت ها یا اپلیکیشن هایی را برای درج اگهی زمین باید برگزینیم؟ با ما همراه باشید.

آگهی زمین

سایت های درج اگهی املاک به دو دسته تقسیم میشوند سایت هایی که همه نوع اگهی و را میتوان در انها جذب کرد و سایتهایی که فقط آگهی ملک در ان قابل ثبت است. نکته ای که وجود دارد سایت های که فقط در زمینه املاک فعالیت میکنند معمولا کالربران تخصصی تری نیز دارند و افرادی عضو این سایت ها میشوند که احتمالا خود خدمات دهنده دائمی املاک هستند. حال انکه با درج اگهی زمین در این سایت ها شما خواسته یا ناخواسته آگهی خود را در معرص دید هزاران انبوه ساز یا ساختمان ساز قرارداده اید.

در بدبینانه ترین حالت نیز اگهی ملک ثبت شده در سایت های تخصصی توسط تعداد زیادب از بنگاه های مغاملات ملکی دیده شده و همچنان شانس موفقبت آگهی شما بسیار زیاد خواهد بود.

آگهی زمین

آگهی زمین

لینک های مفید:

معاوضه خودرو با ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با خودرو

معاوضه ماشین با ویلا

معاوضه ویلا با ماشین

معاوضه ماشین با زمین

آگهی املاک آذربایجان شرقی

آگهی املاک آذربایجان غربی

آگهی املاک اردبیل

آگهی املاک اصفهان

آگهی املاک البرز

parham بازدید : 26 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

آگهی فروش ملک در تهران

سایت های اینترنتی امروزه گوی سبقت را از دیگر سامانه های تبلیغاتی ربوده اند. تعداد بازدی زیاد این سایت ها و نجوه تبلیغات در آنها به گونه ای است که آگهی های چاپی و فیزیکی به طور کامل از میان برداشته شده اند و بازار تبلیغات به اینترنت خلاصه شده است.

سایت هایی که به بخش تبلیغات در اینترنت میپردازند به سایت های آگهی معروف هستند. این نوع از سایت ها امکان درج انواع آگهی برای کاربران خود را فراهم میکند. به شکلی که کاربران با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن آگهی خود را نوشته و ارسال مینمایند. کلیه مراحل ثبت، تایید و پرداخت این آگهی ها به صورت آنلاین انجام میشود.

آگهی فروش ملک در تهران

یکی از بخشهای فعال در سایت های اگهی ثبت آگهی فروش ملک در تهران است. به صورت کلی آگهی ملک در سایت های آگهی طرفداران زیادی دارد و تقریبا تمام آگهی های فروش ملک در این سایت ها ثبت میشود. بخش اعظم این آگهی ها نیز در تهران است که این به دلیل ابر شهر بودن تهران و بازار بزرگ خرید و فروش ملک در تهران است.

سایت هایی که بستر فعالیت خودر ا جهت فروش ملک و ثبت آگهی املاک آماده کرده اند بسیار هستند. حتما شما هم به این سایتها مراجعه و یا حداقل اسم انها را شنیده اید.

مرکز تهاتر ایران

وب سایتی با امکان درج آگهی فروش ملک در تهران که امکان ثبت آگهی رایگان و پولی را دارد. برای ورود کلیک کنید

سایت دیوار با هزاران کاربر فعال و امکان درج آگهی املاک به صورت رایگان و غیر رایگان

سایت شیپور با امکان درج آگهی فروش ملک در تهران با کاربران بسیار زیاد و بستر های تحت وب و اندرویدی..

سابت ای هوم با تعداد کاربران کمتر اما فعال در زمینه آگهی املاک و فروش ملک.

 

آگهی فروش ملک در تهران

لینک های مفید:

تهاتر خودرو با ملک

تهاتر آهن با ملک

تهاتر ملک با حواله اهن

تهاتر میلگرد با ملک

تهاتر ملک با ماشین

تهاتر بدهی شهرداری

تهاتر خودرو با ملک

معاوضه ملک با ترکیه

parham بازدید : 29 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

ثبت اگهی املاک

ثبت آگهی املاک در سایت های اینترنتی یکی از پر طرفدارترین فعالیت های کاربران در اینترنت است که روز به روز درحال افزایش است. فهالیت های خرید و فروش ملک در سایت های اگهی پر مخاطب ترین و بیشترین آگهی را تشکیل میدهد. حتی مشاوران املاک نیز دیگر بدون وجود اینترنت نمیتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. همه این موارد نشان از نقش اینترنت در بازار ملک و مسکن دارد.

ثبت اگهی املاک

شیوه ثبت اگهی در اینترنت به چند شکل مختلف وجود دارد. در بخش اول سایت های عمومی هستند. این سایت ها مانند سایت دیوار و سایت شیپور آگهی کاربران را در سایت خود درج میکنند. این آگهی ها میتواند از هر دسته بندی باشد. یعنی این سایت ها هر اگهی تجاری و یر تجاری را در سایت خود پزیرا هستند. در این سایت ها بخشی از دسته بندیها رایگان و برخی دیگر از دسته ها هزینه ای بابت درج آگهی دارند. ویزگیهای این سایت ها تعدادزیاد مخاطب است. البته باید توجه داشت مخاطبان زیاد این سایت ها لزوما نتیجه بخشی مناسب را تضمین نمیکند چرا که درصد زیادی از کاربران برای مواردی بغیر از ملک و مسکن وارد این سایت میشوند. به هر حال تعداد زیاد مخاطبان در این سایت ها عامل تمایز انها میباشد.

دسته دومی از سایت ها نیز هستند که در زمینه ملک و مسکن فعالیت میکنند این سایت ها متفاوت از دسته اول هستند چرا که آگهی های این سایت ها فقط در بخش ملک و مسکن است و اگهی های دیگر در این سایت ثبت نمیشوند. نمونه این سایت ها " مرکز تهاتر ایران" است. ویزگی این سایت ها تخصصی بودن کاربرانش است. کاربران تخصصی به صورت ثابت به سایت مراجعه وتاثیر بسیار بیشتری در نتیجه بخشی اگهی ها خواهند داشت. این سایت ها معمولا در زمینه های تخصصی بسیار پویا و املاک خاص در انها به فروش میرود.

دسته سوم وب سایت ها متعلغ به مشاوران املاک یا بخش های خصوصی کوچک میباشد. این سایت ها بیشتر از انکه خدمات عمومی ارائه دهند سعی در جمع اوری فایل و موارد مناسب دارند تا بتوانند از موقعیت ها استفاده و معاملاتی را شکل دهند. فععالیت این سایت ها معمولا دائمی نیست و به دلیل هزینه های کمتر بستر مناسبی برای کربران زیاد ندارند.

ثبت آگهی املاک

لینک های مفید:

تهاتر ملک با میلگرد

تهاتر ملک تجاری با خودرو

تهاتر زمین با ماشین

تهاتر ملک با حواله میلگرد

تهاتر ملک با ماشین

معاوضه ماشین با ویلا

معاوضه ویلا با ماشین

معاوضه ماشین با زمین

آگهی املاک آذربایجان شرقی

آگهی املاک آذربایجان غربی

آگهی املاک اردبیل

parham بازدید : 32 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

سایت درج آگهی املاک

وب سایت های کاربر مهور که خدمات درج آگهی را در اختیار کاربران قرار میدهد سایت درج آگهی نام دارد، بسیاری لز این سایت ها به دلیل استقبال کاربران بخش ملک و املاک را نیز در دسته بندیهای خود گنجانده اند

در ایران سایت های سایت درج ٱگهی املاک به سه دسته تقسیم میشوند که هر کدام ویژگیهای مربوط به خود را دارند و قطعا حسن ها و معایب انها باهم متفاوت است.

 

سایت درج آگهی املاک

اولین دسته سایت درج ٱگهی املاک به سایتهای کاربر محور عمومی معروف هستند، این سایت ها فعالیت خود را در جهت ثبت آگهی و درج در ستیت معطپف کرده اند. نمونه این سایت ها سایت شیپور است.

شیپور سایت کاربر نحوری است کاربران در ان عضو و اجازه ثبت اگهی را خواهند داشت، در این سایت هز مطلبی قابل ثبت شدن هیت و از این جهت یک سایت عمومی نامیده میشود

دسته دوم سایت ها سایتهایی با زمینه تخصصی است این سایتها همه جور اگهی را قبول نمیکنند و فقط آگهی هایی که در زمینه گاری آنها باشد را میپذیرند

این سایها معمولا نتایج بهتری از سایت های عمومی داند چرا که کاربران منسجم تر و تخصصی تری دارند.

دسته سومی از سایتها نیز وجود دارد که برای بنگاه های کوچک یا مشاورین املاک است، این نوع سایتها تهثیرات بسیار کمی دارند و معمولا بعد از یک مدت کوتاه تعطیل خ اهند شد.

سایت درج ٱگهی املاک

لینک های مفید:

آگهی املاک البرز

آگهی املاک ایلام

آگهی املاک بوشهر

آگهی املاک تهران

تهاتر ملک تجاری با خودرو

تهاتر زمین با ماشین

تهاتر ملک با حواله میلگرد

تهاتر ملک با ماشین

تهاتر آهن با ملک

تهاتر ملک با حواله اهن

تهاتر ملک با میلگرد

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 2,339
  • بازدید کلی : 7,846