loading...
طراحان برتر
parham بازدید : 79 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)

مرکز مشاوره در کرج

خلاصه متن:

گاهی انسان به تردید می‌افتد، گاهی از اقدام به کاری نگران می‌شود، گاهی نسبت به زندگی بدبین می شود و گاهی هم علیه خود قیام می‌کند، فلسفه‌ی وجودی مراکز مشاوره‌ای برای رفع این مشکلات است. به یک مرکز مشاوره در کرج می‌رویم ببینیم در آنجا چگونه به مشاوره‌ی بیماران می‌پردازند؟ چه مطالبی گفته می‌شود؟ و شاید برای شما هم مانند من مهم باشد که در آنجا چه مطالبی گفته نمی‌شود!؟

 

مراجعه به یک مرکز مشاوره در کرج

ترس از مراجعه به مشاوره در کشور ما با روندی آهسته در حال کم شدن است، اما این کافی نیست، لازم است مردم با خدمات مشاوره‌ای بیشتر آشنا شوند، دراین راستا با هم به یک مرکز مشاوره در کرج سری می زنیم تا از نزدیک با شیوه های کاری موجود آشنا شویم.

مرکز مشاوره در کرج

مرکز مشاوره در کرج

خدماتی که بر روی تابلوی روانشناس مشاور، در ورودی این مرکز مشاوره در کرج فهرست شده است، موارد زیر است:

  1. مشاوره تحصیلی
  2. مشاوره شغلی
  3. مشاوره قبل از ازدواج
  4. مشاوره زوج های جوان
  5. مشاوره خانوادگی

بررسی انواع مشاوره در مرکز مشاوره در کرج

الف مشاوره تحصیلی: دانش آموز پایه‌ی نهم، یکی از دغدغه های اصلی خود و خانواده‌اش، انتخاب رشته‌ی تحصیلی است، اغلب خانواده ها بدون در نظر گرفتن استعداد و توانایی های فرزندشان، یا به خاطر حیثیت خانوادگی و یا به خاطر وسوسه ی یافتن مشاغل با درآمد بالا، فرزند خود را به رشته ی تجربی می فرستند.

این کار در درازمدت نتیجه ای جز ندامت نخواهد داشت چرا که این دلایل نمی تواند موجب شود تا فرزندشان ساعت ها وقت بگذارد و اصطلاحات سنگین زیست شناسی را یاد بگیرد و به خاطر بسپارد؛ در واقع دانش آموز به چیزی مهم تر نیاز دارد و آن علاقه و اشتیاق است.

مرکز مشاوره در کرج

مرکز مشاوره در کرج

در این مرکز مشاوره در کرج به خانواده های مراجعین توصیه ها و راهنمایی هایی بر اساس آگاهی های مشاور از رشته ها و مشاغل موجود داده می شود.

ب- مشاوره شغلی: انتخاب شغل، استعفا از یک شغل، پذیرش یک سمت و پست و هر آن چه می تواند در حیطه ی شغلی موجب نگرانی واقع شود، در این حیطه قرار گیرد.

ج- مشاوره قبل از ازدواج: این کار مانع ازدواج هایی که صرفاً بر اساس ظاهر یا تمول خواستگار یا سایر موارد است و اگر مردم قبل از اقدام به این سنّت حسنه، به مشاوره مبادرت می کردند، جلوی خیلی از طلاق ها گرفته می شد.

د- مشاوره زوج های جوان و مشاوره خانوادگی: این دو مورد در مرکز مشاوره در کرج در یک گروه قرار می گیرند، به راهنمایی هایی مبتنی بر پیشگیری از اختلاف نظرهای عمیق می پردازد.

 

متن مشابه:

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

مشاور روانشناسی در کرج

روانشناس کرج

parham بازدید : 31 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)

کلینیک روانشناسی در کرج

خلاصه متن

آن‌چه در دنیای امروز در رفتار انسان‌ها بیشتر به چشم می‌خورد، مشکلات روانی است و آن‌چه ضروری است، مراجعه به کلینیک‌های مشاوره‌ای و روانشناسی است. ابتدا باور کنیم که همان‌گونه که دانشمندان علم فیزیک، سفر به فضا را برای بشر مقدورکرده‌اند، روانشناسان نیز توانسته‌اند، بسیاری از پیچیدگی های روان آدمی را کشف کنند و برای ناهنجاری‌های آن، راه چاره بیابند. با هم سری بزنیم به یک کلینیک روانشناسی در کرج.

 کلینیک روانشناسی در کرج

کلینیک روانشناسی در کرج

کلینیک به درمانگاه می گویند، درخصوص کلینیک روانشناسی می توان گفت که مرکزی است که روانشناسان با تخصص های متفاوت گرد هم آمده و به رفع مشکلات روانی، رفتاری افراد و خانواده ها می پردازند.کلینیک روانشناسی در کرج از همین مقوله است.

 

در بدو ورود به این  کلینیک روانشناسی در کرج   ، با تابلو روانشناسان مواجه می شویم که بورد تخصصی آنها نیز در آن آورده شده است. حوزه هایی که روانشناسان این کلینیک روانشناسی در کرج به پذیرش بیماران می پردازند، عبارتند از:

  • روانشناس بالینی: که به درمان بیماران حاد رفتاری و روانی می پردازد.
  • درمانگر اختلالات افسردگی: روانشناس دارای این تخصص، در ابتدا به تشخیص سطح افسردگی می پردازد و سپس به درمان آن روی می آورد. با توجه به شیوع افسردگی در جامعه ی امروزی، این مورد، بخش ثابت بیشتر کلینیک های روانشناسی و بوردهای تخصصی روانشناسان است.
  • روان درمانگر اختلالات ایجاد شده در اثر اضطراب: نگرانی و اضطراب از علل شایع بروز مشکلاتی در مردم است که  مراجعات زیادی را به خود اختصاص داده است.
  • روان درمانگر اختلالات رفتاری و روانی در کودکان یا نوجوانان: برخی نوجوانان در دوران بلوغ دچار مشکلاتی می شوند که گاهی دامان خانواده ها را نیز می گیرد.
  • کارشناس ارشد مشاوره: پیشگیری بهتر از درمان است. مشاوران خوب مانع بروز بیماری های روانی می گردند.

کلینیک روانشناسی در کرج

کلینیک روانشناسی در کرج

تأکید بر نقش بیمار در کلینیک روانشناسی در کرج

درست است که همکاری، همدلی و پیگیری بیمار یا ولی بیمار، نقش تعیین کننده ای در درمان و مداوای بیمار دارد، نباید این نکته را نیز از نظر دور داشت که روانشناس نیز بایستی با طراحی برنامه و استراتژی یا به عبارت بهتر نقشه ی راه برای درمان هر بیمار به طور جداگانه، نقش بسیار مؤثری در تسریع روند بهبود بیمار خواهد داشت.

تمام کلینیک های روانشناسی از جمله کلینیک روانشناسی در کرج، بایستی ماهیت نظارتی کار روانشناسان کلینیک را توجه خاصی نمایند و روند بهبودی بیماران را تا درمان کامل تحت نظر داشته باشند.

 

متن مشابه:

روانشناس کودک در کرج

 

مشاوره خانواده در کرج

مشاوره روانشناسی در کرج

روانشناس خوب در کرج

parham بازدید : 36 یکشنبه 15 دی 1398 نظرات (0)

روانشناس در کرج

خلاصه متن:

روانشناسی علم پیچیدگی های روحی و روانی است، وقتی بدانیم چقدر جسم، بله همین جسمی که فضا اشغال کرده، با آن می بینیم، می شنویم، راه می‌رویم، و فکر می‌کنیم، با روح و روان در ارتباط کامل است، روانشناسی جذاب‌تر می‌شود. بر آنیم چند تجربه از یک روانشناس در کرج را برای شما بیان کنیم، بدیهی است نامی از کسی برده نمی‌شود و محرمانگی اشخاص در اولویت است.

 گفتگویی با یک روانشناس در کرج

بهتر است ابتدا علم روانشناسی را تعریف کنیم تا بهتر بتوانیم قضایا را تحلیل کنیم؛ و تجارب یک روانشناس در کرج را درک کنیم.

روانشناسی دانشی است که به بررسی رفتار و فرایندهای روانی می پردازد.

این دکتر روانشناس در کرج، به طور سربسته ماجراهایی را بیان کرد که ممکن است در زندگی روزمره‌ی ما هم اتفاق بیفتد، مثلاً از دخترخانمی گفت که تلفن هایی  مشکوک دارد و نگران است، و این که چگونه با راهنمایی های ایشان با پرهیز از نگرانی و کمک گرفتن صحیح از پدر و مادرش، مشکل حل شد.

روانشناس در کرج

تعامل، پیچیدگی های روانی را روان می کند.

یا ماجرایی را از پدری نقل کرد که طوری با پسر نوجوانش صحبت می کرده که پسر به مرز خودکشی رسیده است، راهنمایی های این روانشناس در کرج به وی کمک کرده تا بداند چگونه با پسرش ارتباط پیدا کند و ظرف چند هفته هر دو به دو دوست تبدیل شده اند، بدون این که پدر از خطوط قرمزی که در زندگی داشته کوتاه بیاید.

خاطره ای را نیز از خانمی نقل کرد که این خانم به همسرش شک داشته و مدت ها نگرانی و تشویش این ظنّ و تردید، به سلامتی این خانم هم آسیب وارد کرده است.

 راهنمایی های این روانشناس در کرج ، موجب شد ابتدا این خانم از شر تشویش و اضطرابی که بر سلامتی‌اش سایه افکنده بود خلاص شود و در مرحله ی بعد هم، به طور اصولی با موارد شک برانگیز شوهرش برخورد کرد و ماجرا ختم به خیر شد.

روانشناس در کرج

روانشناس در کرج

جالب است آخرین خاطره ای که این روانشناس در کرج تعریف می کرد، مربوط می شد به دوران ابتدای کارش، به این صورت که جوانی که تصور می‌کرد، این روانشناس موجب قطع ارتباط ناسالم بین او و دختری از فامیل شده است( و البته همین طور هم بوده است) بارها این روانشناس را تهدید کرده بود، که خوشبختانه با ترفندهایی که اندیشیده شده، با سعه صدر و طمأنینهی این پزشک، این جوان سر به راه شده و در مسیر تحصیل و پیشرفت قرار گرفته است.

 


متن مشابه:

 

مرکز مشاوره روانشناسی در کرج

مرکز مشاوره خانواده در کرج

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

parham بازدید : 33 یکشنبه 15 دی 1398 نظرات (0)

روانشناس خوب در کرج

خلاصه محتوا

امروزه مهارت های زندگی ایجاب می کند، بین همه چیز تفاوت قائل شویم، تفاوت ها را یادبگیریم، بشناسیم و در تصمیم گیری های خود دخیل کنیم. به این ترتیب وقتی قصد مراجعه به دکترروانشناس هم داشته باشیم، قدر مسلم باید در اندیشه‌ی انتخاب یک روانشناس خوب باشیم، بر این اساس قصد داریم ضمن برشمردن ویژگی های یک روانشناس خوب، به خصوصیات یک روانشناس خوب در کرج هم اشاره‌ای داشته باشیم.

 

 یافتن یک روانشناس خوب در کرج!

سال گذشته تصمیم گرفتیم به یک روانشناس خوب در کرج مراجعه کنیم، مطالعه‌ای درباره ی این که یک روانشناس خوب چه خصوصیاتی داشته باشد؟ انجام دادم، اجمالاً می‌دانستم که یک روانشناس خوب باید باسواد باشد، باید محرم اسرار باشد و این که باید باتجربه باشد، اما اینها کافی نبود؛ بایستی اطلاعات دقیق تری پیدا می‌کردم.

روانشناس خوب در کرج

روانشناس خوب در کرج

به نتایج جالبی دست یافتم که با شما به اشتراک می‌گذارم، ویژگی‌هایی که ذکر می‌کنم شامل تمام روانشناسان خوب می‌شود، بنابر این تفاوتی نمی‌کند، این روانشناس خوب در کرج باشد یا هرجای دنیا!

ویژگی‌های یک روانشناس خوب در کرجیا هرجای دیگر!

یک روانشناس خوب بایستی:

  • شنونده خیلی خوبی باشد. به این معنا که کاملاً به صحبت های بیمار گوش‌کند، اغلب شنونده‌ی خوب بودن کار مشکلی است، در واقع اگر انسان ها یاد بگیرند،شنونده‌ی خوبی باشند، خیلی مشکلات در زندگی پیش نمی آید، روانشناس خوب با گوش کردن می تواند مشکلات و مسائل بیمار را تجزیه و تحلیل کرده و در صدد حل آنها برآید.
  • باید روابط عمومی خوبی داشته باشد، واضح تر این که باید به مهارت های بین فردی و ارتباطی مهارت داشته باشد.

 چنین کسی به سرعت با بیمار صمیمی می شود، البته بیمار خود درک می‌کند که این صمیمیت از نوع کاری است، با این حال از هم صحبتی با این پزشک لذت برده و نهایت همکاری را ( که لازمه‌ی حل مشکلات روانی است) خواهد داشت.

روانشناس خوب در کرج

روانشناس خوب در کرج

 

  • کاملاً قابل اعتماد است، طبیعی است که در مطب یک روانشناس صحبت هایی زده می شود که از نوع کاملاً محرمانه است و به عبارتی این اطلاعات کاملاً طبقه بندی شده است؛ بنابراین یک روانشناس خوب با درک این موضوع، تحت هیچ شرایطی مطالب عنوان شده را با کسی درمیان نمی‌گذارد.
  • یک روانشناس خوب قضاوت نمی‌کند، قضاوت کردن توسط یک راهنما، می تواند به تقابل بیانجامد، موجب جبهه‌گیری شده و کار درمان را متوقف کند.
  • نتیجه‌گیری را به آخر بحث موکول می‌کند.
  • به روند بهبود درمان بیمار خود خوش‌بین است.
  • از همه مهم‌تر یک روانشناس خوب در صورت به نتیجه نرسیدن، بیمار خود را به روانشناس دیگری که در حوزه ی مشکل بیمار تخصص یا تجربه بیشتری داشته باشد ارجاع می دهد؛ این خصیصه نوعی تواضع و انصاف است که تأثیر چشمگیری هم در جذب بیمار در درازمدت و هم در تسریع روند بیماری خواهد داشت.

با اوصاف گفته شده بهتر می‌توان یک روانشناس خوب در کرج را جستجو کرد.

 

مطالب مشابه:

 

مشاوره روانشناسی در کرج

مشاوره خانواده در کرج

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

parham بازدید : 37 یکشنبه 15 دی 1398 نظرات (0)

مشاوره خانواده در کرج

خلاصه متن :

بسیاری از ما در روابطمان زمانی به فکر مشاوره خانواده می‌افتیم که اوضاع پیچیده‌شود، البته این که سعی می‌کنیم خودمان از پس مشکلاتمان برآییم، قابل تحسین است، اما گاهی نادانسته اوضاع را پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌کنیم، دراین زمان ممکن است چیزهایی بر زبان برانیم یا اقداماتی کنیم که جبران آن بسیار سخت باشد. بهتر است به توصیه‌های یکی از مشاوران مرکز مشاوره خانواده در کرج که تجارب زیادی دارد توجه‌کنیم.

مشاوره خانواده در کرج

مرکزمشاوره خانواده در کرج

 

  • در اوایل ازدواج یبش از اندازه برای خود تعهد و کار نتراشید، برای هم وقت بگذارید.
  • درآمدتان را عاقلانه خرج کنید، بیش از اندازه خود را مقروض نکنید.
  • عامل ناکامی در خوشبختی خانوادگی، خودپسندی و خودخواهی است، یادی از سخن امام خمینی (ره ) به میان آوریم که به زوج های تازه عقد شده سفارش با هم ساختن می دادند.
  • عدم دخالت والدین: والدین باید دقت کنند که در زندگی فرزندان خود مداخله نکنند، معمولاً اختلاف نظرها بدون دخالت دیگران حل می شود.
  • توقعات خود را کم کنید: انتظار یک بهشت بی نقص از زندگی زناشویی، انتظار بیجایی است، مشکلات هست، ناسازگاری هست و با کاهش توقعات بسیاری حل می شود.

 

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و در زمینه ی مشاوره خانوادگی این موضوع اهمیت بیشتری دارد، پای صحبت های یک روانشناس خانواده و مجرب از مراکز مشاوره خانواده در کرج می نشینیم:

مشاوره خانواده در کرج

گذشت با وجود اختلاف دیدگاه لذت زندگی را دوچندان می سازد

 

 

توصیه های دیگر عضو مرکز مشاوره خانواده در کرج

  • این متخصص مشاوره خانواده در کرج افزود: وجود اختلاف دیدگاه طبیعی است اما بحث و جدل در این موارد و پافشاری بر عقیده و سعی در محکوم کردن طرف مقابل، دردسرساز است و پیوند آسمانی را دچار تزلزل می کند.
  • بدون شک اعتیاد بلای خانمان سوز است، در درجه ی اول اعتیاد به مواد مخدر زندگی مشترک را تهدید می کند و در درجات بعد اعتیاد به برخی مسائل مانند دیدن فوتبال، شبکه های مجازی و ...
  • پیوند ازدواج، در همه ی فرهنگ ها پیمان وفاداریست و شکستن این پیمان از هر طرف که باشد، نابخشودنی و دردناک است، متخصص مرکز مشاوره خانواده در کرج این موضوع را برای زندگی مشترک بدترین پایان دانست.
  • ورشکست شدن، این امر وقتی موجب بر هم خوردن تعادل روانی مرد خانواده شود، یا بر هم خوردن وضعیت اقتصادی شود، گاهی موجب آسیب دیدن زندگی مشترک نیز می شود.
  • بر عکس مورد بالا، گاهی هم موفقیت در کار و پولدار شدن ناگهانی می تواند، منجر به نابودی زندگی مشترک گردد.

نه تنها روانشناسان مرکز مشاوره خانواده در کرج که سایر متخصصان امر نیز با موارد فوق موافق هستند.


متن مشابه:

روانشناس کودک در کرج

کلینیک روانشناسی در کرج

مشاور روانشناسی در کرج

روانشناس کرج

parham بازدید : 32 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

مرکز مشاوره در کرج

خلاصه متن:

روزی که به دلیل مشکلاتی که بین من و نامزدم رخ داده بود به یک مرکز مشاوره در کرج رفتیم؛ فکرش را هم نمی کردم که روزی با تمام وجود احساس خوشبختی کنم و صاحب فرزندانی زیبا و دوست داشتنی شوم.

به خاطر دارم خانواده ام، ازدواج من و نامزدم را اشتباه می دانستند؛ چیزی که کم کم خودمان هم باورمان شده بود...

یک مرکز مشاوره در کرج چیزی شبیه معجزه!

      چیزی که در آن شرایط طاقت فرسا می توانست به دادمان برسد، فقط یک معجزه بود، بله یک مرکز مشاوره در کرج!

      من و نامزدم که سه ماه پیش در دانشگاه با هم آشنا شده بودیم، تقریباً خیلی سریع با هم عقد کردیم ولی به زودی در شرایط بدی قرار گرفتیم به نحوی که ادامه ی این وضع را احمقانه می دانستیم.

به همین دلیل تصمیم به متارکه گرفتیم، اما هم کلاسی هایم موضوع را به استادمان گفته بودند؛ روزی استاد، هر دوی ما را صدا زد و ما را به سختی قانع کرد که به یک مرکز مشاوره در کرج که در نزدیکی محل زندگیمان بود مراجعه کنیم.

 

مرکز مشاوره در کرج

من خاطره ی خوبی از مرکز مشاوره در کرج دارم!

چون این کار را بیهوده می دانستم، خوشحال بودم که این مرکز مشاوره در کرج بود و این کار وقت و هزینه ی زیادی از من نمی گرفت!

در روز موعود به همراه نامزدم به همان مرکز مشاوره در کرج مراجعه کردیم، درست به خاطر دارم که هر دویمان اطمینان داشتیم این کار وقت تلف کردن است، فقط به احترام استادمان لازم بود حداقل یک جلسه مشاوره داشته باشیم.

بعد از جلسه ی اول نمی دانم چطور شد که بی اختیار برای جلسه دوم وقت گرفتیم و همینطور تا جلسه پنجم ادامه دادیم.

شاید باورتان نشود اما مرتبه ی ششم که به این مرکز مشاوره در کرج مراجعه کردیم با کارت عروسی بود که پزشک مشاورمان را نیز دعوت کردیم.

از آن زمان به بعد، از طرفداران پر و پا قرص مشاوره شده ام؛ به طوری که در شهرمان برای بسیاری از مشکلات که به نظر خیلی ها کوچک هستند، پیشنهاد مراجعه به همان مرکز مشاوره در کرج را مطرح می کنم.

در مرکز مشاوره ازدواج، به زوجین امکان یادآوری خاطرات خوب قبلی، شناخت دقیق تر همسر و آینده نگری داده می شود.

درآنجا با ایجاد امکان آزادی عمل در انتخاب ها، به فرد کمک می شود تا از افکاری که موجب نفرت، کدورت و قضاوت های نابجا شده است خلاص شود.

مطالب مشابه:

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

مشاور روانشناسی در کرج

روانشناس کرج

parham بازدید : 38 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

مرکز مشاوره خانواده در کرج

خلاصه متن:

امروزه گرفتاری های متعدد روزمره مانع ارتباط مناسب، کافی و مؤثر عاطفی و حتی کلامی زن و شوهر در خانواده می شود؛ نتیجه این که به تدریج اختلافاتی بروز می کند.

در این میان نقش مشاوره می تواند تعیین کننده باشد، در اینجا قصد داریم خاطره ای را از یک مرکز مشاوره خانواده در کرج برای شما بازگو کنم.

مرکز مشاوره خانواده در کرج

        خودرویی کنار من توقف کرده و راننده سراغ یک مرکز مشاوره خانواده در کرج را گرفت، آدرس طوری بود که برای دادن آدرس همراهشان شدم، از طرز صحبتشان معلوم بود که تحصیل کرده اند، به طوری که من ابتدا خیال کردم مشاور یا روانشناس هستند و قرار است در این مرکز مشاوره در کرج قرار است به کار مشغول شوند.

        اولین چهارراه را که رد کردیم متوجه شدم که بله زن و شوهری هستند که از قرار معلوم کودکی 5 ساله دارند و بر سر موضوع اشتغال زن، بین آنها شکرآب شده بود و به دنبال مرکز مشاوره خانواده در کرج می گشتند بلکه زندگیشان متلاشی نشود.

مرکز مشاوره در کرج

مشاوره در فضایی صمیمی و اطمینان بخش انجام می گیرد

        روزانه ده ها زن و شوهر بر سر مسائل ریز و جزئی با هم اختلاف پیدا می کنند، خیلی از این اختلاف ها به صلح و آرامش ختم می شود، بعضی هم آن قدر پیچیده می شود که به طلاق منجر می شود، در عین حال آن چه که باعث می شود بیشتر این سوء تفاهم ها به جدایی منجر نشود، فرهنگ مراجعه به مشاوره خانواده است.

مانند این دو زن و شوهر که برای رفع مشکل به یک مرکز مشاوره خانواده در کرج مراجعه کردند. این زوج که نمی توانستند اختلافشان را از من پنهان کنند، پیدا بود به خاطر فرزندشان به این مرکز مشاوره خانواده در کرج رجوع کرده بودند، مخصوصاً مرد که امید چندانی به مشاوره نداشت.

اتفاقاً چند ماه بعد آن دو را به همراه فرزندشان در پارکی در نزدیکی محل کارم دیدم و معلوم بود که مراجعه شان به آن مرکز مشاوره خانواده در کرج مؤثر بوده است.

اصولاً فرایند بهبود روابط و حل مسائل و مشکلات خانوادگی یک مسأله ی زمان بر است. در این موارد هم فرهنگ جامعه حرف اول را می زند؛ چراکه در درجه اول یک زوج، یک زن و شوهر و در کل اعضای خانواده باید قبول کنند که مشکلات به وجود آمده حل شدنی است و سپس باید داوطلبانه به مراکز مشاوره برای حل مشکل مراجعه نمایند.

خلاصه مطلب:

کلینیک روانشناسی در کرج

روانشناس کودک در کرج

مشاوره روانشناسی در کرج

روانشناس خوب در کرج

parham بازدید : 29 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

مشاوره خانواده در کرج

خلاصه متن:

امروزه خانواده ها درگیر مسائل و مشکلات زیادی هستند، برای تأمین مخارج روزانه زن و مرد باید کار کنند، که معضلاتی را در برخی خانواده ها موجب می شود؛ اگر هم فقط یکی از زوجین نان‌آور خانه باشد مشکلات معیشتی، مسائلی را از نظر روابط عاطفی پیش می‌آورد، که نیازمند مشاوره خانواده است. در اینجا بنا داریم با مشاوره خانواده و به ویژه مشاوره خانواده در کرج بیشتر آشنا شویم.

 مشاوره خانواده در کرج

 مشاوره خانواده در کرج همانند بسیاری دیگر از مشاوره ها، خانواده هایی را که از نظر روابط دچار مشکل شده اند پذیرش می کند، مشاوره خانواده در کرج به چندین دلیل خانواده ها را پذیرش می کند:

  • زن و شوهر با هم همانند هم اتاقی رفتار می کنند.

به این معنا که رابطه عاطفی معناداری بین زن و شوهر حاکم نیست و در واقع زن و شوهری که فقط همدیگر را تحمل می کنند، باید به مرکز مشاوره خانواده در کرج مراجعه نمایند.

  • وقتی یکی از همسران دارای رفتارهای منفی است.

به این شکل که یک نفر رفتارهای آسیب‌زا دارد مانند خشم، کینه توزی، اعتیاد، کتک زدن و ... در این‌گونه موارد بهتر است به یک مشاور خانواده در کرج مراجعه کنید.

مشاور خانواده در کرج

مشاوره خانواده تلاشی هدفمند، علمی و داوطلبانه

  • وقتی فکر می‌کنید طلاق تنها گزینه است.

در این حالت این امکان وجود دارد که عجولانه تصمیم بگیرید و به زندگی زناشویی خود خاتمه دهید؛ این هشدار را جدی بگیرید و قبل از تصمیم، سری به مرکز مشاوره خانواده در کرج بزنید. این تصمیم می تواند بهترین تصمیم زندگی شما باشد.

  • وقتی نمی توانید چطور مشکل خود را با همسر خود حل کنید.

گاهی اوقات در زندگی بحثی در می گیرد که با وجود این که اساسی نیست وبنیان خانواده را تهدید نمی کند، خلاص شدن از دست این مشکل هم کار آسانی نیست. در این‌گونه موارد بهتر است تا دیر نشده به یک مرکز مشاوره خانواده در کرج رفته و مشکل خود را با مشاور در میان بگذارید.

چه کنیم تا مراجعه به مشاوره خانواده در کرج برای ما فایده داشته باشد:

  1. باید با همسر خود به هدف مشترکی فکر کنیم.
  2. در طول مدت جلسات مشاوره به طلاق فکر نکنیم.
  3. در طول مدت زمان دوره های مشاوره، همسر خود را به طلاق تهدید نکنیم.
  4. حفظ رابطه، بدون تلاش میسر نیست؛ لازم است خودمان هم تلاش کنیم تا جلسات مشاوره به نتیجه برسد.
  5. فداکاری بیش از لازم نیست، چون بعدها مشکل ساز می شود.
  6. به مشاوره و فرایند آن باور داشته باشیم.

 


مطالب مشابه:

مرکز مشاوره روانشناسی در کرج

روانشناس در کرج

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج

parham بازدید : 37 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

روانشناس کودک در کرج

خلاص متن:

کودکان موجوداتی معصوم هستند که در عین حال در مواجهه با مشکلات به شدت آسیب پذیر هستند. این خانواده هستند که هم می توانند مانع رخ دادن مشکلات برای کودکان شوند و هم به بهترین وجه در پی درمان برآیند.

خانواده ای که ماجرایشان را برای من تعریف کرده اند، درسال گذشته به یک روانشناس کودک در کرج مراجعه کرده بودند، اتفاق خوشایندی که آنها را هیجان زده کرده بود.

روانشناس کودک درکرج

امیرعلی ساکن کرج، به شدت از تنهایی می ترسید، پدر و مادرش به یک روانشناس کودک در کرج مراجعه کردند. آنها از این که نتوانسته بودند، خودشان با شگردهای تنبیه و تشویق، کودک خود را درمان کنند، سرخورده شده بودند.

روانشناس کودک درکرج

کودک بیش از همه درمعرض آسیب است و نیاز به مشاوره دارد

 

روانشناسی، علم بررسی و تحلیل روان و رفتار انسان است، تا بتواند معضلات رفتاری فرد را حل و فصل کند.

مسائلی که موجب می شود ما کودکمان را به یک روانشناس ببریم عبارت است از:

کشمکش طولانی مدت کودک با خود، رفتار غیرعادی برای مدت طولانی، مضطرب و نگران بودن مداوم و ...

از طرفی خانواده ها نگران این هستند که نکند روانشناس کودک آنها را بابت تقصیر یا موضوعی سرزنش کند یا این که می ترسند کودک آنها مادام العمر وابسته به درمان های روانی شود.

این که امیرعلی خوش شانس بود دقیقاً به این دلیل است که پدر و مادرش بهترین روش را اگرچه کمی دیر، در پیش گرفته بودند.

 روزی که پدر و مادر امیرعلی، در پی یافتن یک بودند، البته نگرانی هایی که برشمردیم را داشتند، ولی توانستند با آنها کنار بیایند، و تصمیم درستی بگیرند.

داستان امیرعلی و آن روانشناس کودک در کرج به همین جا ختم نمی شود، پیگیری های والدین او باعث رفع کامل مشکل وی شد و او الآن دانشجوی دانشگاه تهران است.

روانشناس کودک در کرج

روانشناس کودک در کرج برای امیرعلی خاطره ی فوق العاده ای شد

روانشناس کودک در کرج یا هر جای دنیا هدفش فراهم کردن زمینه برای زندگی بهتر ماست. بنابراین بهتر است برای ارتباط بهتر با کودکمان پای صحبت های این روانشناس کودک در کرج بنشینیم:

  1. برای کودک خود چرایی قوانین خانه را توضیح دهید.
  2. هر وقت از قوانین پیروی کرد یا کار مثبتی انجام داد، از او تعریف کنید.
  3. کاری کنید که بین احساس گناه و بی تفاوتی در مقابل انجام کار بد، تعادل برقرار شود.
  4. اجازه‌ی تصمیم گیری به او بدهید.
  5. خودتان هم به رعایت قوانین متعهد باشید.

امیدوارم ماجرای فوق و اندرزهای این روانشناس کودک در کرج مفید بوده باشد.

مطالب مشابه:

کلینیک روانشناسی کرج

مرکز مشاوره در کرج

مشاور روانشناسی در کرج

روانشناس کرج

parham بازدید : 37 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

کلینیک روانشناسی کرج

خلاصه:

شناخت چاره جویی هایی که در کلینیک های روانشناسی صورت می گیرد، کمک بسیاری در شکستن تابوی مراجعه به یک کلینیک روانشناسی به ما می کند، مثلاً خانواده ای که تمایل دارند به کلینیک روانشناسی کرج مراجعه نمایند، حق دارند بدانند که راهکارهای ارائه شده در این کلینیک چیست؟ و مبنای کاری به چه صورت است؟

کلینیک روانشناسی کرج

کلینیک به معنای درمانگاه است و اطلاق این کلمه به درمانگاه روانشناسی یا کلینیک روانشناسی کرج به معنی وجود یک نوع بیماری در بیمار روانی و نیاز به درمان آن است.

کلینیک روانشناسی کرج به امور روانشناسی می پردازد؛ اما روانشناسی چگونه علمی است؟

روانشناسی دانشی است که به انحاء مختلف با زندگی ما سر و کار دارد، ببینید:

  • شیوه های فرزندپروری
  • روش های تعامل والدین با فرزندان
  • معالجه و درمان بیماری ها و مشکلات روانی
  • معالجه و درمان مشکلات خانوادگی
  • انتخاب بهترین گزینه افراد برای یک شغل
  • آموزش کودکان استثنایی

حیطه های مختلف کاری کلینیک روانشناسی کرج

  1. روانشناسی بالینی
  2. روانشناسی مشاوره
  3. روانشناسی خانواده
  4. روانشناسی تحصیلی
  5. روانشناسی تربیتی
  6. روانشناسی رشد
  7. روانشناسی شخصیت
  8. روانشناسی اجتماعی
  9. روانشناسی صنعتی

در کلینیک روانشناسی کرج در همه‌ی این حیطه ها بیماران پذیرش می‌شوند تا به زودی در فرایند روان‌درمانی از پیش برنامه‌ریزی شده ای قرار گیرند.

کلینیک روانشناسی کرج

کلینیک روانشناسی کرج عالمانه دست بیماران را می گیرد

البته حوزه های دیگری نیز در حیطه کاری روانشناسان قرار می گیرد؛ درست است که در کلینیک روانشناسی کرج هم راجع به آن کار می شود ولی معمولاً به صورت کلینیکی با آن برخورد نمی شود بلکه به صورت سمینار و سخنرانی و ... به آن پرداخته می شود مانند:

روانشناسی موفقیت

روانشناسی انگیزش

روانشناسی فروش بیشتر

روانشناسی مذاکره

روانشناسی مدیریت

...

در کلینیک روانشناسی کرج ابتدا بیمار قبل از مراجعه بایستی بپذیرد که مشکلی دارد که طولانی شده و ابعاد زندگی اش را تحت تأثیر قرار می دهد.

در مرحله‌ی بعد با مراجعه به کلینیک روانشناسی کرج برای درمان خود و کمک به اجرای مراحل درمان در واقع اعلام داوطلبی می کند.

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس، بیماران را با شرایط سخت سازگار‌می کند

 

اهداف روانشناس در کلینیک روانشناسی کرج:

الف- توصیف مشکل: به این شکل که روانشناس در کلینیک روانشناسی کرج ابتدای امر به چیستی و ماهیت مشکل مراجعه کننده می‌پردازد.

ب- تبیین مشکل: این که چرا این رفتار بروز می کند، در این مورد به چرایی وجود مشکل پرداخته می شود.

ج- پیش بینی: روانشناس در کلینیک روانشناسی کرج در این مواقع با توجه به موارد بالا به قدرت پیش بینی دست می یابد به این معنا که اگر این رفتار بروز کرد بعد از آن چه اتفاقی رخ می دهد؟

د- کنترل: در این مرحله روانشناس کلینیک روانشناسی کرج بیمار را به رفتارهایی توصیه می کند که با انجام آنها رفتارهای بیمارگونه کنترل می شود، به این معنا که از رخ دادن پیامدهای منفی جلوگیری می کند.


متن مشابه:

 

 

 

روانشناس کودک در کرج

مشاوره خانواده در کرج

مشاوره روانشناسی در کرج

روانشناس خوب در کرج

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 2,374
  • بازدید کلی : 7,881